Pembaca Blog Setia

Friday, 11 May 2012

AYAM PENYET RIA..YG MAKAN PUN GUMBIRA..!

Assalamualaikum..

Semalam lepas balik klinik mama hakim sekeluarga gi makan kat Sunway. Kat kedai Ayam Penyet Ria. Bole tahan gak sedap nyer. Mama hakim amik set Udang Penyet ngan Es Teler, incik joni amik set Ayam Penyet ngan Es Cendol. Hakim? Minum air suam je..hehehe. Takdela mama nyer sekejam itu, nasi tambah lagi sepinggan okeh. Lauk dia cukup banyak sampai senak perut satu keluarga!


Ini budak dah tak sabar tengok air kaler pink!
 
 

Tetiba tengok abah amik gamba, terus posing! Abaikan tangan waiter tu ekk..
 
 

Makan dengan serius nyer!
 
 

Nak tambah lauk pulak.. Eh pinggan hakim macam takde nasi je kan. Bukan takde tapi dia abiskan nasi dulu baru makan lauk :D
 
 

Tulang ayam pun awak gigit ye nak..sedap sangat ekk?


Makan sendiri tu tak seberapa yang masuk mulut hakim. Sebelum tu mama hakim dah suap dia ngan nasi dan tauhu.

Pastu balik umah, bagi makan ubat alergik dan terus ajak dia tido J

Sampai jumpe lg..wassalam.

9 komen:

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

alolo...comelnye Hakim mamam. :) Ym tak penah rasa pun lagi Ayam penyet.Belum ada rasa lagi nak pi rasa, ekeke.

hidayah said...

eh..eh..rupanya nama hero kecik kita sama..

kebetulan kita pun baru je makan ayam penyet tapi tak upload lagi gmbr jadik malas nak buat entry.

len kali nak cuba makan kat sini pulak..

:)

teratak hati said...

sedapnya ayam penyet,lama tak makan..tapi suka lele penyet..

mamavogue said...

YM, org tgh berselera..layankan je la hehe

mamavogue said...

Hidayah, ye ke same? Kebetulan plak ye :-)

mamavogue said...

Teratak hati, lele penyet sedap ek? Nnt nak try lah!

Yasmin Aris ♥ said...

hehehee . comelnyeeee !!!!

bee2312 said...

mcm sedap jer nasi ayam penyet tu....byk plak hakim mkn yer...area mana Sunway tu? kedai tu ada tak dekat2 dengan Sunway Pyramid?

mamavogue said...

Bee2312, kedai tu depan sunway pyramid ler..
Sebaris dgn oldtown white coffee..
Thanks sudi singgah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger