Pembaca Blog Setia

Friday 4 January 2013

SHAKLEE UNTUK YANG TERSAYANG

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..

 
Salam Jumaat buat semua.. Makin hari makin sekejapan rasa masa berlalu kan..

 
Mama hakim nak minta maaf ni.. Sebab dah empat hari di bulan Januari baru mama hakim nak bagi tau pasal promosi ni. Ish ish ish.. macam tak serius je nak jadi bisneswoman kan.. Sampaikan perkara penting pun tak alert ngan customer. Minta maaf ye semua..!

 
Meh sini baca sampai abis ape yang mama hakim nak bagitau. Promosi ape yang mama hakim nak heboh-hebohkan ni. Promosi Bulan Januari 2013 dari Shaklee ialah Advanced Joint Health Tablet. Khas buat sesiapa yang mengalami sakit-sakit sendi.


 
 
Bonda pun makan tau..! Tak sampai hati dengar bonda mengeluh sakit lutut, susah nak solat kata nyer. Mama hakim pun dengan segera bukak buku Shaklee dan mencari supplement yang bole membantu mengurangkan rasa sakit. Sekarang ni Alhamdulillah bila jumpa atau call dah tak dengar cerita pasal sakit lutut lagi..hihihi. Bonda amik Advanced Joint Health dan juga Omegaguard. Mengawal paras kolesterol juga J

 
Antara kebaikan Advanced Joint Health Tablet ni :

 
·         Menyokong keselesaaan sendi

·         Bertindak sebagai kusyen

·         Memelihara tisu penyambung yang sihat

 
 
Sempena tahun baru ni Shaklee buat promosi beli 6 percuma 1 botol. Promosi ini akan berakhir pada hujung bulan ye. Inilah masanyer kita nak bagi hadiah pada kedua ibubapa tersayang J Memang seronok bila tengok muka bonda ceria je sebab dah tak sakit-sakit sendi lagi. Insya Allah kita berusaha menjaga kesihatan kan.. Kalau ada apa-apa nak tanye jangan malu dan segan hubungi mama hakim ye. Sayang selalu..!
 
Email : ayudzul@yahoo.com
Sms/ Whatsapp : 018 2835 816
 
 


Disclaimer : Penafian ini berkaitan blog/laman web milik penulis yang berkisar tentang pemakanan organic dan produk Shaklee. Penulis bukan doktor mahupun pakar perubatan dan penulis ingin pembaca tahu yang blog/laman web ini tidak pernah dinilai oleh Badan Pemakanan dan Dadah mana-mana negara. Produk yang disebut dalam blog/laman web ini tidak boleh digunakan untuk tujuan diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.
Maklumat di dalam blog/laman web ini tidak boleh digunakan sebagai pengganti rawatan perubatan dan konsultasi doktor mahupun di anggap sebagai preskripsi. Sesiapa yang percaya bahawa mereka mengalami sebarang jenis penyakit atau masalah kesihatan, sila berjumpa dengan doktor untuk nasihat perubatan dan rawatan susulan.


 
Dengan niat Lillahi Taala, moga kekal ke hujung nyawa.
Sampai jumpa lagi..wassalam.

3 komen:

LydSunshine said...

Takpe.. better late than never kan? Sempat lagi org nak beli sempena promosi tu.

mummyrinazone beauty said...

wahh banyak dah rupanya produk dalam shaklee nie.masa pakai dulu tahu set bf n pantang jer

Unknown said...

As salam Mamavogue,

Semoga menjadi bussineswoman yg berjaya! All the best! Insya'ALLAh bulan 3 nnt Marya roger ye... :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger