Pembaca Blog Setia

Friday, 17 February 2012

TRAGEDI PAGI JUMAAT..

Assalamualaikum..

Salam pagi jumaat yg indah.. Pagi2 mcm biase masuk keja kul 9. Ari ni manje skit suh incik joni yg anta. Siap breakfast same lg ngan hakim.
Alkisahnye dlm kul 10 lebih pengasuh hakim call. Mama hakim cemas gak sbb sblum xpenah dia call. Mesti jd ape2 ni.. Mmg btul tekaan mama hakim bile jwb je terus dengar suara cemas pengasuh hakim bgtau yg hakim terjatuh dan kepalanye benjol! Berenti jap jantung ni berdegup..tarik napas, lepas pelan2.. Mama hakim tanye dia pelan2 ape sebenar nyer yg jd. Dia bgtau kaki hakim tersadung kat tikar mase dia berlari. Alahai la anak.. Kalau mama hakim yg bwk keta td, dah ku pecutkan ke umah pengasuh. Tapi lepas tu tanye lg, hakim nanges teruk x? dia meragam x? Pengasuh tu kate dia ok je, nanges skit tapi bila dah tuam, sapu minyak hakim diam je.
Alhamdulillah lega mendengar nyer. Hakim jage diri baik2 ye.. Nnt balik mama peluk cium awak ye..
Inilah masalah mama yg bekerja, bila dgr ape2 jd kat anak mesti perasaan tu dah xde kat opis. terbyg kan si anak yg kesakitan.. Moga2 hakim sentiasa dilindungi Allah s.w.t. Amiinnn..

P/s: masih xdpt letak gambo manyok2..huhu.
Sampai jumpe lg..wassalam.

1 komen:

mrs puex said...

owhh...mama hakim yee..

selamat berblog dearr..nice layout..comeyy..:D

semoga hakim cpt sembuh..biase la ank bujang kene lasak skit..:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger