Pembaca Blog Setia

Saturday 31 August 2013

Ikhtiar Mendapatkan Zuriat Dengan Set Kesuburan Shaklee


Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..

Rasa macam nak tampar-tampar diri sendiri sebab tak bagi maklumat lengkap kepada pembaca blog Towmater dan customer-customer tersayang..! Beberapa hari ni macam kesibukan menguruskan persiapan raya sampai lah dah raya ke tujuh baru mama hakim perasan yang mama hakim tak buat entry lengkap pasal SET KESUBURAN SHAKLEE. Adoiyaiii.. perkara penting camni pun bole lupa!! Ok sebelum melalut lebih panjang baik mama hakim terangkan apa yang ada dalam SET KESUBURAN SHAKLEE ni.

Yang paling asas dalam SET KESUBURAN untuk suami isteri ni ialah ZINC COMPLEX, VITA E, GLA COMPLEX dan ALFAFA.

Selain yang asas dan bergantung kepada konsultasi berlainan customer (of kos, lain orang lain tahap kesihatannya) B COMPLEX dan VITALEA juga antara yang menjadi pilihan dalam SET KESUBURAN SHAKLEE.

Dan pilihan paling hot dan sekseyy pastilah ESP (Energizing Soy Protein). Sebab apa perlunya ESP? Sebab ia membantu MENGOPTIMUMKAN penyerapan semua vitamin yang diambil dalam badan.

Untuk KONSULTASI SEPENUHNYA, jangan segan-segan contact mama hakim ye (sms/whatsapp 018 2835 816) Mama Hakim akan terangkan dengan lebih details fungsi dan kebaikan untuk setiap satu vitamin ni.


iR RAHA MOHD ISKAK
SHAKLEE ID 909821
018 2835 816


Sampai jumpa lagi..wassalam.

2 komen:

QasehnyaRania said...

selamat hari raya
nak juga cuba esp tu

tapi kena hold dulu sbb masih byk dok menunggu giliran.huhuhu

wakgelas said...

selamat hariraya mak tuu.,eHHhee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger