Pembaca Blog Setia

Sunday 7 July 2013

Kekal Bertenaga Sepanjang Hari Dengan Vitalea Iron Formula

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..


Tik tok tik tok.. semua orang sedang mengira hari untuk bertemu dengan bulan Ramadhan kan. Ada lebih kurang 4-5 hari saja lagi. Mama hakim takmo bebel panjang-panjang ari ni, sebab mama hakim ada satu tugasan penting. Ari ni mama hakim nak memperkenalkan korang semua dengan multivitamin pertama di dunia dalam bentuk cecair, yang dicipta pada tahun 1915 dan dikenali sebagai Vitalize Mineral. Dan kini, dengan teknologi yang lebih baik ia telah diubah kepada bentuk tablet yang dikenali sebagai Vitalea Iron Formula.

Kalau korang nak tau, setiap biji tablet Vitalea ni mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak dari sayur-sayuran dan buah-buahan, 12 vitamin dan 7 mineral penting seperti yang disarankan oleh RDA. Ujian klinikal yang dibuat telah membuktikan bahawa pengambilan Vitalea selama satu tahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%.


IRON PILLS, TAMBAH DARAH



Kepentingan utama VITALEA IRON FORMULA



~ Penambahan Tenaga Segera – pemberi tenaga, kecergasan tubuh dan kekuatan mental sekaligus membantu system memori dan fokus dalam aktiviti seharian


~ Pelengkap Nutrisi – Kekurangan pelbagai vitamin dan mineral penting akibat amalam diet tidak seimbang terutama bagi mereka yang mengamalkan pemakanan vegetarian dan anemia


~ Keupayaan Sistem Reproduktif – Penting kepada remaja yang sedang membesar


~ Metabolisme – Sangat membantu dalam stimulasi metabolism dan melambatkan proses penuaan


~ Elemen Penting Pada Sel Tubuh – Menyediakan asas nutrisi, memastikan sel hidup, pertumbuhan sel baru, membantu proses pembesaran, pertumbuhan rambut, otot, kulit, kuku dan hormon, serta menjaga kesihatan tiroid.


~ Melindungi Organ Penting – melindungi fungsi hati, buah pinggang dan jantung
Jadi sayang-sayang semua, mama hakim berbesar hati berkongsi kebaikan Shaklee ni dengan semua agar kita dapat menjalankan aktiviti harian dengan lebih baik. Semoga perkongsian ini dapat memberi manafaat kepada kita bersama. Sebab utama, mama hakim tau tanggungjawab seorang ibu dan isteri zaman sekarang ni sangat berat. Kita memang memerlukan tahap kesihatan yang baik agar dapat menjaga keluarga dengan baik.. kan!
Jangan lupa contact mama hakim (sms/whatsapp 018 2835 816) atau email (ayudzul@yahoo.com) je sebarang pertanyaan dan kalau nak mintak harga kasih sayang okeh..!


iR RAHA MOHD ISKAK
SHAKLEE ID 909821
018 2835 816

Sampai jumpa lagi..wassalam.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger