Pembaca Blog Setia

Friday 19 July 2013

SEMENTARA NAK TIDO..


Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..

 

Salam Ramadhan yang penuh barakah..

 

Macam mana sambutan puasa setakat hari ini? Ada yang dah diberi cuti khas? Alhamdulillah, anugerah dari DIA yang tidak ada pada kaum bapak-bapak kan..hehe. Sekurang-kurang nya time ni la mak mak bole pulun nak mengemas umah ke, nak shopping ke (hehe kurang skit penat berjalan) ataupun ada yang rajin buat kuih raya sendiri. Memang supermak lah korang ni..!! Mama hakim salute tau..!!

 

Mama hakim setakat ni full lagi..hehe sebab biasanya cuti khas tersebut datangnya hujung bulan membawa ke awal bulan. Adakah mama hakim akan raya awal? Hahaha. Entah ape la mama hakim merepek memalam ni kan. Sebenarnya baru lepas tidurkan hero kecil yang sangat letih tapi sungguh-sungguh melawan mata.

 

Kadang-kadang memang pelik dengan sikap anak-anak kecik yang susah nak tido walaupun dah penat. Kesian pun ada sebab kita tau yang diorang dah penat, cuma di lawan demi mainan terchenta. Hahaha..

 

Dari mama hakim bebel lebih-lebih sampai korang bosan, lebih baik mama hakim bagi korang masa untuk pikir nak makan ape sahur karang.

 

Selamat beradu, jangan lupa baca doa dan niat untuk puasa esok..!

 

Sampai jumpa lagi..wassalam.

2 komen:

Chic Na said...

sedang bercuti.. kihkihkih..

selamat malam.. sweet dream.. ;)

mummyrinazone beauty said...

belum lupa setakat nie.hehehe insyaallah..setakat nie tak cuti mcm cik na lagi.hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger