Pembaca Blog Setia

Thursday, 15 March 2012

BUDAK BUASS KEGEMARAN SAYE..

Assalamualaikum..

Agak nyer betul la kate org, kalau baby dalam perut lg dah buas bila dah kuar mmg akan lasak. Hakim ni jenis yg langsung x bole duk diam. Kalau dlm kereta, abis sume nak di usik, nak diselongkar. Hakim hanye diam ketika mate nye pejam.. Kalau kat kedai mkn, sume pun dia nak pegang nak capai. Padahal dr baby dah di ajar melepak kat mamak..hehehe.


Kalau kat umah pulak, aktiviti hakim selain menyusun segala mak nenek kereta & lori atas rak tibi, dia akan mengatur mainan lego dari ruang tamu ke dapur. Bape kali dah terpijak! Sakit kaki mak!!

Skang umo hakim dah mencecah 1 tahun 8 bln, dia dah start nak pegang sudu suap mulut sendiri. Walaupun x sampai mulut nasi dah ke lantai..huhu.

Hakim nak ade ruang utk diri sendiri. Incik joni yg sgt menchentai hakim telah membelikan meja study & kerusi yg hanye bole digunakan oleh hakim sorg diri. Coba-cobalah ko duduk kat kusi dia tu, mau ditolak nyer ke bwh..




Sekian sesi mengenali makhluk Allah yg paling dichentai kali ini..

Sampai jumpe lg..wassalam.

3 komen:

msredcheesecake said...

Budak laki haruslah lasak gitu... Hhee.... Saya belikan meja tuk anak, dia buannya duk kat kusi, dia duk kat atas meja tu... Saba je lah....

mamavogue said...

msred, saba kena tahap tertinggi:-)

Atiqah Wadiah said...

hehe..budak2 kan..mmg aktif..x larat nk menjaganya..tp bila dorg x der,sunyi dan rindu plak..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger