Pembaca Blog Setia

Thursday, 29 March 2012

BUKAN X PENAH LARANG TAPI..

Assalamualaikum..




Please don't try this at home!!

Bukan xpenah larang tapi dah cenggitu cara dia tgk tibi. Ye mama hakim tau, rak tibi tu rendah sgt, dah 5 tahun mcm tu. X penah perasaan pun akan membahayakan sesape especially si kecik nih.


Tapi bila hakim lahir & membesar bagai johan memanjat di sane sini, baru la kami ber2 sedar akan bahaye nyer keadaan tersebut. Pikir punye pikir nak gantung tibi ke, nak beli rak tibi baru ke.. Akhir nyer hakim pun telah menyedari betapa bahaye nyer ape yg dia buat tuh!
Agaknyer la kut, sbb dia dah x buat camtu lg.. dah pandai duk bwh @ atas kusyen.


 Sampai jumpe lg..wassalam.

3 komen:

Zahirah Shamsuddin said...

takpe.. hakim anak yg bijak.. bile ko slalu ckp kt dia, memula tu dia tunjuk degil laa.. tp lama2 dia tau seniri..

alhamdulillah dia dh tak duduk dpn tv cemtu dh~

Acik Erna said...

hakim..jangan tengok dekat sangat..takut nanti mata tak tahan..

mamavogue said...

Acikk, mujur nyer dia suka mkn sayuran especially carrot ngan tomato!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger