Pembaca Blog Setia

Thursday, 22 March 2012

PASAR MALAM..part 1.

Assalamualaikum..

Tajuk biase2 je tp mama hakim mmg lame dah x gi pasa mlm. Dah hampir 8 thn duk USJ ni payah nak jumpe pasa mlm. Ni 1st time mama hakim gi pasa kat USJ 1 ni. Hehehe mcm jakun plak. Nak mkn ape? Cucuk2 ade, buah2 ade pilih je mane korg nak. Ade sayur, ikan udang segar2, baju, mainan hehehe mama hakim konpem korg dah tau dah ape yg ade kat pasa mlm. Nnt sambung part 2 kisah seorg budak di pasa mlm ye..

Sampai jumpe lg..wassalam.


Published with Blogger-droid v2.0.4

4 komen:

teratak hati said...

pantang pegi pasar malam ni..mesti penuh tangan bawak blik..semua nak beli..

mamavogue said...

Btul tu hihi..
Perasaan? Mcm gi bazar ramadan plak..byk nyer mknan!!

Acik Erna said...

assalam mamavogue..acik dah malas dah nak kepasar malam ni..dulu masa muda2 rajin jugak..

mamavogue said...

Wsalam acik, eh td pgil akak hihi..
Gi pasa ni sbb teringin beli sayur + ikan fresh.
Asik beli kat mydin ngan carrefour je..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger