Pembaca Blog Setia

Thursday, 18 April 2013

PERIHAL MIMPI

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..

 

Ok saya merajuk ngan orang Malaysia.. Sebab viewer dari Kanada lagi tinggi..! Hahahaha..

 



Takde makna ler nak majuk bagai! Tak senonoh rupa orang yang dah nak masuk 3 series tapi masih vogue ni nak majuk pulak kan..

 

Entry yang muncul tiba-tiba entah dari mana angin sepoi bahasa bertiup tetiba mama hakim ade masa pulak menaip kat sini. Ok alas an klise, busy kalah calon pilihanraya! Opss!! Sampaikan yang komen-komen kat entry-entry lepas dipandang sipi-sipi je. Ok mama hakim akui, rindu sangat nak jengok ‘umah’ korang yang cantek dan sangat kreatif tu. Ade la satu dua yang mama hakim sempat kunjungi di celah-celah masa yang rasanyer sangat cepat berlalu.

 

Nak cite benda seram sikit bole tak? Bole la bole la.. Kalau takmo baca klik je ‘x’ ye. Malam tadi Incik Joni keja malam, so mama hakim tinggal berdua ngan Azizul Hakim. Kami tido lebih kurang pukul 11 agaknyer. Malam tv mmg jarang bukak, lagi-lagi kalau tinggal berdua. Mama hakim masih dibayangi perkara yang terjadi semalam sebenarnyer. Korang kalau rasa bulu roma dah berdiri jangan teruskan baca okeh..

 

Macam biasa sebelum tido dah siap-siap baca Alfatihah dan Ayat Kursi, tergoleklah kami dua beranak. Dan mama hakim pun bermimpi, walaupun rasa macam dalam reality sebab suasana mimpi adalah di ruang tamu umah sendiri.

 

Dalam mimpi tu, mama hakim dua beranak duk atas kusyen melepakkan diri. Tetiba dengar bunyi langkah kaki dari belakang kami. Eh takkan babah? Bukan ke dia dah gi keja petang tadi? Bila mama hakim berpaling, mama hakim nampak seekor lembaga yang menyerupai seorang pompuan berbadan besar dan tinggi gak lah. Riak muka dia garang sangat dan kat tangan dia macam ade tali ke cemeti ke tali pinggang ke mama hakim tak bape pasti.

 

Eh jap, takpe ke kita cite mimpi buruk kat orang ni? Maksud mama hakim bukan nak takutkan sesapa. Tapi bila benda ni terjadi rasa macam nak luahkan pulak..

 

Nanti mama hakim sambung ye, buat research jap..!!
 
 
 
p/s: Mama hakim tak rasa ini mimpi sebenarnyer. Mungkin betul kami di 'ganggu' malam tadi.

 

Sampai jumpa lagi..wassalam.

5 komen:

aizamia3 said...

moga semuanya selamat hendakNYA..

mekchu said...

alamak.. meremangggggg... ada rasa mcm antara tido dan sedar tak? pas tu ada rasa mcm berat tak? alaaaa takutttt

wahida said...

ke betul2 mimpi tu?

Aty_Fared said...

Kekadang mimpi tu pon boleh jadi petanda..apepon..harap jauh dr bende2 buruk....

Chic Na said...

err terbaca lak malam2 camni. huhuhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger