Pembaca Blog Setia

Thursday 2 May 2013

Multivitamin Shaklee Untuk Semua

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..


Ehem ehem.. gorjes mommies semua..! Meh sini dengar baca celoteh mama hakim pasal kepentingan multivitamin, Vitalea Iron Formula dari Shaklee. Kenapa multivitamin ni penting? Kenapa Vitalea Iron Formula ada dalam setiap set Shaklee?  SET KURUS ade Vitalea, SET BERPANTANG ade Vitalea, SET MENYUSU pun ada Vitalea tau..! Multivitamin ni bole dikatakan kepentingan asas untuk tubuh badan kita, makanan untuk sel-sel badan.


Vitalea Iron Formula Shaklee ni sebenarnya adalah multivitamin yang pertama didunia dicipta oleh Dr. Forrest C. Shaklee pada tahun 1915 dan dikenali sebagai Vitalized Minerals pada mulanya. Ianya mengandungi 28 VITAMIN DAN MINERALS yang diperlukan oleh tubuh badan kita. Tapi kenapa kena pilih Shaklee? Bukan jenama lain yang melambak kat pasaran dan farmasi? Pilihan tetap di tangan consumers tapi dalam masa yang sama, korang kena lah tahu sebab musabab korang pilih jenama yang menjadi pilihan hati tu kan..


Bagi mama hakim, Vitalea Iron Formula Shaklee tetap DIHATI sebab ia disokong oleh TUJUH kajian klinikal..! Teknologi salutan MIKRO Shaklee memudahkan Vitalea ni larut dalam badan kita ( kalau letak dalam air, 5 minit dah larut tau..!!) so mempercepatkan kadar penyerapan oleh badan kita. Vitalea ni jugak telah menjalani lebih daripada 340 UJIAN KUALITI hokehh!! Jadi dah memang pasti dengan kualiti dan hasilnya..! Yang pasti semestinya SEMULAJADI. Selain meningkatkan tahap kesihatan badan secara keseluruhan, Vitalea Iron Formula ni juga meningkatkan jangka hayat dan fungsi usus, hati dan mata.



MULTIVITAMIN SHAKLEE



Kalau korang nak tau banyak lagi kebaikan dan cara pengambilan Vitalea ni, jangan segan silu call, sms, whatsapp atau wechat mama hakim anytime ye. Nak email pun bole! Skang ni kita ada macam-macam medium untuk berhubung so tunggu ape lagi, kann..!!


iR RAHA MOHD ISKAK
SID 909821
Sms/ Whatsapp : 018 2835 816



Sampai jumpa lagi..wassalam.

1 komen:

Unknown said...

kita amik shaklee set 3m..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger