Pembaca Blog Setia

Wednesday 19 March 2014

Makan Bawang Putih Tanpa Perlu Risaukan Bau

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..


Siapa sini penggemar makan bawang putih? Suka letak lebih bawang putih dalam masakan? Suka makan roti nan bawang putih? Suka makan garlic bread? Bawang putih ni sebenarnya banyak khasiat tau! Antaranya membantu mengawal diabetes, kolesterol, sebagai anti radang dan anti bakteria. Tetapi, berapa ramai yang sanggup makan bawang putih? Sebab bawang putih mempunyai bau yang agak kuat.

Jadi untuk penyelesaian yang mudah, tak perlu la bersusah payah kerana bau yang kurang menyenangkan tu. Meh mama hakim perkenalkan salah satu sahabat baik mama hakim, #bestsupplementever on the list, GARLIC SHAKLEE.



KHASIAT BAWANG PUTIH


Keistimewaan Garlic Shaklee ni, ia diperbuat daripada bawang putih jenis premium, bebas racun perosak dan pastinya ditanam secara organic. Ia juga dihasilkan secara eksklusif pada suhu bilik tanpa haba untuk mengekalkan Alicin aktif secara 100%. Shaklee juga menggunakan dwi teknologi untuk mengawal bau bawang putih dan ia mengandungi spearmint dan juga rosemary.

Antara kebaikan Garlic Shaklee ni pula, ia membantu mempertingkatkan fungsi jantung dan system penghadaman. Ia juga adalah antibiotic yang selamat dan semulajadi untuk membantu meningkatkan system imun dalam badan. Selain daripada itu, Garlic Shaklee juga membantu menstabilkan tekanan darah tinggi dan paras glukosa dalam badan.

Baguskan Shaklee ni? Sekarang ni lebih mudah untuk kita mendapat khasiat dan kebaikan bawang putih tanpa perlu risau tentang baunya. Untuk mendapatkan konsultasi sepenuhnya, hubungi mama hakim bila-bila masa ye.

NAK BELI SEKARANG? KLIK KAT SINI YE.

iR RAHA MOHD ISKAK
018 2835 816


Sampai jumpa lagi..wassalam.

2 komen:

LydSunshine said...

Mama hakim, yg ni boleh guna utk letak dlm masakan tak untuk ganti garlic? Ke bentuk dia dlm pil?

Unknown said...

Sayangku Lyd,

Garlic ni utk ditelan je..heheh.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger