Pembaca Blog Setia

Tuesday, 29 January 2013

PEMENANG NYER IALAH..

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..

 

Kembali bersemangat walaupun takde kesempatan nak bebel panjang lebar.. Yang mana sempat tu mama hakim baca dan komen, yang tak sempat tu mama hakim baca je. 

 
 

Oh nak bgtau Voucher RM60 untuk minggu pertama dah ade pemenang, Noor Asyikin Mat Ripin. Tahniah ye..!! Semoga bertambah sihat dan cantik bersama Shaklee J

 

Itu baru minggu pertama. Ade banyak minggu lagi ni, jangan segan silu contact mama hakim untuk memastikan Voucher RM60 tu milik korang ye..! Sayang selalu..!

Sms/ Whatsapp : 018 2835 816

 

Sampai jumpa lagi..wassalam.

6 komen:

teratak hati said...

Wah bestnya dpt baucer rm60 tu..

LydSunshine said...

Tahniah norasyikin.

Sally Yatiey said...

Tahniah2 ;)

Amran Simple said...

bestnyer... nak jugak... huhu

MaMa Rey said...

wahh bestnya dapat voucher tu..
tahniah Noor Asyikin..:)

Mama Vogue said...

Kepada yang mahukan Voucher RM60 tu, masih banyak peluang lagi sebab ni hadiah mingguan :)

T & C pun senang je, kat banner tu dah tertulis :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger