Pembaca Blog Setia

Thursday, 17 January 2013

RINDU.. OH RINDU..!

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..

 

Rinduuu…! Rinduuuu sangattttt…! Tapi kesibukan melanda..! Tak dapat nak merepek membebel kat sini. Cepat lah abis semua ni..! Tak sabar dah! Cepatlah hand over segala menda ni..!

 

 

Dear Encik BigBoss dan Puan Money-zer,

 
Otak saya dah tepu dan mengembang..!

Dah takleh hadam dengan baik segala info yang disuap.

Mata saya kejap kabur kejap rabun kejap-kejap je terang dan jelas.

Napas saya dah macam orang semput tapi gatal nak main kejar-kejar.

Perut saya dah jadi taman rama-rama.

Kaki saya kejap keras kejung kejap lembik macam orang tak makan nasik 3 hari.

Jari jemari dah naik kematu ujung nyer macam orang keja kilang papan.

 


Daripada,

Staf yang komited (lah sangat) ngan kerja.

 


p/s: Bila rasa macam nak ‘naik antu’, mama hakim curik-curik intai blog uolls..! Hihi.

 

Sampai jumpa lagi..wassalam.

11 komen:

Ratu Hatiku said...

hehehe...byk2 sabor ya mama hakim :P

mrs puex said...

rindu kamuu...lame sgt x bukak ur blog sbb kt opis dh pyh nk bukak blog...tsskkkk..

mekjangok said...

salam kenal & followw...jom singgah sini..

http://mekjangok-inilahakuseadanya.blogspot.com

QasehnyaRania said...

as-salam..
salam jumaat dan salam kenal :D

byk2 bersabar ;D
singgah daari blog intanberlin :D

lelamaisara said...

HEE..TAK PE LA PELAN2..DAH OK NANTI BOLEH MEMBEBEL PANJANG KAT SINI EA..:)

LydSunshine said...

Takpe, slow2 la selesaikan semua kerja. Dah free nanti boleh blogging seperti biasa.

SumeSakan said...

Sabor ye mama hakim...seb bek asa tmpat nak luah rasa kan?hihihi..jom bw

Cho Zila said...

salam kenal... rajinlertu... tuler kan fahamiler sikitkan...

teratak hati said...

Sabar ye mama hakim..

Chic Na said...

dear, awak keja kat empire ke? bahagian ape? sebelum ni cikna keja kat ss15, dekat 6 tahun jugak. selalu lepak empire. :)

Mama Vogue said...

TERIMA KASIH SEMUA..!!
Sokongan korang semua penawar hati tau..!!


Chic Na, ye mamavogue keja Empire :) Kalau dtg roger2 ler ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger