Pembaca Blog Setia

Thursday, 14 February 2013

AZIZUL HAKIM vs SYATHIRAH HUMAIRA

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..



Sama-sama aktif, sama-sama galak bermain bergelak ketawa petang tu. Yang sorang tu sebab duk umah tak jumpa tanah. Yang sorang lagi pulak sebab sekali sekala terlepas kandang..hahaha!


Dua-dua ni sebaya, beza beberapa hari je. Tapi Syathirah yang keluar tengok dunia dulu. Syathirah ni tiap kali jumpa mesti nanges dulu. Lambat warm up. Tapi sekali dah main, memang rapat sangat. Mulut pun petah sangat, dah banyak perkataan yang dia bole sebut. Cakap pun dah lancar senang nak paham sampai tak larat nak melayan..hihihi.


Masa ni keluarga ipar (kak ngah Incik Joni) dan mak & pak mertua datang dari kampong duk umah adik ipar kat Kelana Jaya. Masa kitorang tiga beranak datang, yang lain-lain dah ke i-City. Syathirah tinggal sebab dia tido. Bukan tinggal sorang, nenek ngan atuk pun ade..


Selamat berkerja buat yang mula berkerja ari ni. Mama hakim pun..hihi.


Sampai jumpa lagi..wassalam.


Published with Blogger-droid v2.0.10

10 komen:

mrs puex said...

sronok kan bila tgk naka hepi..:D

mrs puex said...

typo..anak..:D

Mama Vogue said...

mrs puex,
kan..sonok sangat..!!

IntaNBerliaN said...

seronoknya dorang main.. alisha pun sk main papan gelongsor ;)

LydSunshine said...

Dari dlm gmbr ni nampak syatirah lagi besar. Tak nangis plak dia kena tinggal pegi i City?

Mama Vogue said...

Ina,
best beno dapat main gelongsor..!

Mama Vogue said...

Lyd,
Aah memang Syathirah lagi besa.. Tak nanges sebab dia lagi rapat ngan nenek :)

Ratu Hatiku said...

Oo sebaya ke? Nmpk syatirah lg besar dr Hakim :D

wan nurul hezrina abd halim said...

kalu jupa playground mmg budak2 sangat hepi=)

Chic Na said...

seronok la hakim ada kawan main2. ;)

happy working.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger