Pembaca Blog Setia

Thursday, 7 February 2013

VITAMIN PALING HOT..!!

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..
Sambil-sambil buat keja sambil-sambil makan vitamin C yang hot ni.. Cepat betul orang sambar setiap kali kuar stok. Abis sume budak opis pun mama hakim pakse makan sekali sorang sebiji..hahaha..
Korang nak jugak? Meh meh mama hakim bagi percubaan percuma. Contact mama hakim okeh ;-)
Sampai jumpa lagi..wassalam.
Published with Blogger-droid v2.0.10

11 komen:

wahida said...

mmg bagus mkn vitamin c...mak aku selalu marah aku sbb aku susah nak amek supplement...huhu...

SumeSakan said...

Yup vitamin c juga bakk utk sembuhkan luka dlm berpantang kan?skarang mmg amik sehari sebijik dtambah dgn limau sunkis...

Chic Na said...

siap paksa lg tu yg tak tahan. hihihi..

Solehah Shamsuddin said...

vitamin c? nak jugak :)

Ratu Hatiku said...

Boleh akk tau berapa hrga sebotol. Akk mmg nak beli tapi tggu stok vit C akk hbs dulu ya :D

Mama Vogue said...

wahida,
yang ni bole dikunyah macam gula-gula je.. bole share ngan anak2 :)

Mama Vogue said...

SumeSakan,
Betul tu, luka cepat sembuh :)

Mama Vogue said...

Chic Na,
sebab nak diorang dapat kebaikan yang mamavogue dapat..hihi

Mama Vogue said...

Solehah,
bole-bole :)

Mama Vogue said...

Ratu Hatiku,
contact saya 018-2835 816
email ayudzul@yahoo.com

bole je takde masalah :)

QasehnyaRania said...

wow.nak la jugak, boleh?

bagus tu kongsi bersama kan ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger