Pembaca Blog Setia

Friday, 1 February 2013

BULI..!

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..

 

Tadi tergodek-godek gambo lama.. Mama hakim terserempak ngan gambo budak kena buli ngan mama dia ni..! Hahahaha..! Takde keja duk pedajal anak sendiri.. Budak yang dibuli pun sukaaaa je pulak..hihihihi..


 


Masa ni umur Hakim tujuh lapan bulan kut..hihi. Mama nyer dah tak ingat..! Korang pun mesti biasa buli anak sendiri kan.. Cepat ngaku..!!

 

Sampai jumpa lagi..wassalam.

12 komen:

Chic Na said...

hahaha.. kiutnya hakim. mcm pak lebai.

izan mama mia said...

bukan buli saja usik usik manja..hihi

MaMa Rey said...

hehehe..ololo comel betull...
Mama buli anak sendiri ye..
sama la tu kdg2 geram tengok anak sendiri hehehe

LydSunshine said...

Tomel nyaaaa... Mesti mama hakim rindu nak ada baby kecik lagi kan?

Saya tak penah buli anak tau.. *sbb anak belum lahir. Kekeke. Nanti mmg plan nak buli pun. Nak amik gmbr macam2 aksi dia.

Mama Vogue said...

Chic Na,
gaya pak lebai ekk..hihihi

Mama Vogue said...

izan mama mia,
usik usik manja bila ngan baby girl :)

Mama Vogue said...

Mama Rey,
aah sebab geram ler yg jadi macam tu..hahaha

Mama Vogue said...

Lyd,
sampai masa nanti boleh la membuli anak sendiri pulak..hihihi.!

Kesuma Angsana said...

he he he suka KA tgk pic ni

wan nurul hezrina abd halim said...

alahai cumilnyer..senyum lebar sungguh dia=)geram!!

Mama Vogue said...

KA,
hihihi.. mama nyer yg tgk byk kali pun tak jemu!

Mama Vogue said...

nurul,
senyum lebar sebab tak sedar diri dibuli..hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger