Pembaca Blog Setia

Monday 7 April 2014

Kelebihan Mendaftar Sebagai Ahli Shaklee Bersama Kami

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..


Salam hari Isnin semua. Selamat berkerja samada di pejabat, hotel atau pun dirumah. Mama hakim teruja sangat hari sebab sebab video program Jom Hebat Mega yang diadakan di Institut Sosial Malaysia, Sg. Besi pada 15 Mac 2014 yang lalu sudah boleh mula ditonton. Program hebat yang mengumpulkan sebahagian dari keluarga besar iReach di bawah didikan Master Zainul dan Master Lyna Noh yang awesome! Inilah salah satu kelebihan sebagai Shaklee Independent Distributor yang duduk dibawah group mereka.

Selain bonus dan kelebihan yang ditawarkan oleh Shaklee sendiri, korang yang nak register dengan Shaklee ni wajibla memastikan yang bakal upline korang tu best macam family Shaklee mama hakim ni..hihihi. Jom enjoy the video..!!





Program Jom Hebat Mega ini bermula dengan sesi pendaftaran dan kanak-kanak diberikan kertas dan pensel mewarna agar masa mereka juga terisi di samping menemani mak ayah yang datang untuk mengaut ilmu. Betapa program kami ini sangat-sangat mesra keluarga kan..! Selepas itu sesi dari panelis hebat yang terpilih memberikan semangat yang tinggi buat kami. Kemudian, sesi pelacaran web portal oleh Master Zainul yang akan menjadi 'one stop center' buat semua ahli untuk mencari dan berkongsi maklumat tentang Shaklee, blog, FB Page, strategi marketing, coaching dan banyak lagi.

Oh part yang paling mama hakim suka, dalam program ini juga ada sesi Forum Kain Pelikat iaitu sesi bersama para suami yang menjadi penyokong kuat disebalik kejayaan seorang isteri. Panelis-panelis ini berkongsi rahsia dan cara yang terbaik buat para suami membantu isteri membina kejayaan dalam Shaklee. Ada juga sesi kuiz dan soal jawab antara peserta.

Selepas waktu makan tengahari dan solat, saat yang paling ditunggu-tunggu oleh semua peserta program iaitu jemputan khas Encik Amin Idris. Perkongsian dan motivasi magnet diri yang disampaikan sangat terkesan dalam hati ni tau. Boleh dikatakan setiap program Jom Hebat yang diadakan, Encik Amin akan menjadi pilihan sebagai jemputan khas. Dengan gaya dan penampilan Encik Amin ni, mama hakim confirm ramai yang akan ternganga bila tengok dia secara live di atas pentas..hahaha.

Amacam? Teruja tak? Kami yang berada kat sana pun teruja dengan semua perkongsian tau. Mereka-mereka yang hebat ni langsung tak kedekut ilmu dan sentiasa memberikan inspirasi pada downline yang dah dianggap seperti baby dan anak sendiri..hihi.

Jadi, jangan lepaskan peluang keemasan macam ni. Kalau korang dah simpan hajat nak mendaftar sebagai ahli Shaklee, pastikan korang pun dapat hadiri program-program macam ni di masa akan datang. Berdaftarlah dengan kami..!

Hubungi saya bila-bila masa untuk sebarang PERTANYAAN DAN KONSULTASI

iR RAHA MOHD ISKAK
SID 909821
H/P : 018 2835 816


Sampai jumpa lagi..wassalam.

1 komen:

Unknown said...

memang bertuah kita dapat berada di bawah group iReach nie kan.... hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger