Pembaca Blog Setia

Friday 18 April 2014

Master Celebration Buat Dua Orang Master Coordinator Shaklee di Pullman Putrajaya

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh


Tetiba je muncul memalam ni kan. Memang jarang sangat mama hakim update belog secara live skang ni. Semua main scheduled je..hihi. Tapi malam ni special skit sebab tengah duk pening pikir nak pakai baju apa esok. Ada apa esok? Haa..jeng jeng jengggg..

Ada Master Celebration atau lebih senang disebut MasCel untuk dua orang Master Coordinator Shaklee. Ini lah salah satu cara Shaklee menghargai segala usaha dan penat lelah air mata darah dan keringat yang tercurah sebagai Shaklee Independent Distributor. Master Coordinator adalah rank tertinggi dalam Shaklee, tapi lepas tu ada lagi rank penghargaan dari Shaklee tau!

MASTER WAN FATIHANUM


Esok ada dua majlis sekaligus pagi dan petang. Master Wan Fatihanum dan Master Azrin Mohd bersama suami masing-masing. Biasanya pada majlis seperti ini la master-master ni akan kongsikan segala suka duka mendaki tangga tertinggi Shaklee ni. Masa ni la kitorang nak amik aura dan semangat dari mereka.

MASTER AZRIN MOHD


Ada yang tak tahu nak buat apa esok? Kalau korang berdekatan dengan Putrajaya, mari lah beramai-ramai memeriahkan suasana. Sambil-sambil berkenalan dengan lebih rapat pasal Shaklee dan juga mama hakim..hihi. Yang penting, confirm ada makan-makan tau..!

Oklah nak sambung cari baju untuk esok..hihi. Kalau ada yang nak join, roger mama hakim ye. Kita jumpa di sana..!!!

iR RAHA MOHD ISKAK
SID 909821
018 2835 816



Sampai jumpa lagi..wassalam.

2 komen:

Dunia Zumal said...

Event camni akan beri kita semangat utk lebih maju :)

Chic Na said...

next, turn mama pulak.. mudah2 an.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger