Pembaca Blog Setia

Friday 4 July 2014

Halang Penyerapan Kolesterol Di Pagi Raya Dengan Phytocol ST

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..


Masa Shaklee National Conference bulan lepas, macam biasa mesti ade pelancaran produk baru di Malaysia. Tapi kali ni mama hakim rasa terlebih teruja sebab poduk ni best sangat-sangat. Nama produk baru tu adalah Phytocol ST atau lebih senang nak kenal sebagai Cholesterol Blocker. Kenapa mama hakim kata produk ni best? Apa kelebihan Phytocol ni? Apa fungsi dia? Haa..meh meh teruskan pembacaan ye.

Apakah Phytocol ST?
Phytocol ST ni adalah hasil ramuan fitosterols yang diperbuat daripada 100% tumbuh-tumbuhan. Ianya mengandungi 2000mg phytosterol tumbuhan yang telah terbukti secara klinikal boleh membantu menurunkan paras kolesterol LDL dalam lebih dari 80 kajian. Phytocol ni takde sebarang bahan pengawet, pewarna dan rasa tau!




Bagaimana Phytocol ST ni berfungsi?
Struktur fitosterols ni agak sama dengan kolesterol, maka ia akan bersaing dengan kolesterol ketika penyerapan di dalam usus. Makanya, lebih banyak sterols ni, lebih kurang la kolesterol akan terserap. Phytocol ST Shaklee ni mampu menghalang sehingga 80% kolesterol tau.

Berdasarkan kajian, satu daripada tiga orang dewasa mengalami masalah paras kolesterol yang tinggi. Jadi bayangkan, betapa ramainya antara kita yang berisiko untuk mengalami serangan sakit jantung dan strok. Mama hakim pasti sangat ramai yang aware pasal kesan kolesterol yang tinggi dalam badan tapi tak mampu nak makan oat hari-hari kan. Dan sebagai rakyat Malaysia, ramai yang tak mampu nak tolak kesedapan makanan harian kita yang sentiasa tinggi kolesterol..hihihi. Cakap je nak makan apa, nasi lemak, roti canai, lontong, roti jala dan kuah kari. Haa itu baru sarapan tau, belum lagi makan tengahari dan malam.

Jadi sayang-sayang semua, yang nak enjoy Malaysian food tapi masih nak jaga kesihatan, inilah penyelesaian terbaiknya! Lagi-lagi nak raya ni kan, dengan rendang lemang bagai. Kan mudah bila kita dapat pastikan lelemaks berlebihan tu tak menyerap pun ke dalam salur darah dan mendap dalam arteri. Yang PALING ISTIMEWA, pastilah ade kesan sampingan terbaik..! Berat badan pun insya Allah akan menurun bersama-sama paras kolesterol. Best kan Shaklee ni? Kesan sampingan pengambilannya mesti mengujakan semua..hihi.

Nak order? Nakkan konsultasi sepenuhnya? Call/sms/whatsapp je nombor henpon di bawah.

NAK BELI SEKARANG? KLIK AJE KAT SINI.

iR RAHA MOHD ISKAK
SID 909821
018-2835 816


Sampai jumpa lagi..wassalam.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger