Pembaca Blog Setia

Friday 4 July 2014

5 Sebab Anda Wajib Berdaftar Sebagai Pengedar Shaklee Dengan Team Magnifique

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..


Semenjak fenomena Shaklee melanda negara ni, ramai benor dah SID (Shaklee Independent Distributor) atau pengedar Shaklee bagai cendawan tumbuh lepas ujan kan. Ramai sungguh! Tahniah mama hakim ucapkan sebab dah berjaya mendaftar walau dengan siapa pun. Tapi apa yang mama hakim nak bagitau ni, selain dapat kelebihan dari Shaklee sesiapa yang mendaftar dengan Team Magnifique mama hakim ni wajiblah mendapat lebih dari sekadar ID je.


PENGEDAR SHAKLEE


Sebab yang PERTAMA, SID dalam team Magnifique akan diberi tunjuk ajar dari hal yang paling asas sampaila dapat membina satu empayar yang kukuh! Selain cara pengiraan point uv dan bonus tunai, bonus kereta, pelancongan 5/6 bintang dengan Shaklee, dan KHAS untuk bulan JULAI ini saja ada DUIT RAYA TAMBAHAN dari Shaklee tau! Kami ada FB group dan juga Whatsapp group untuk memudahkan perantaraan info dengan cepat dan tepat.

Sebab yang KEDUA, team kami ade support group dari nenek moyang jelita yang tak pernah kedekut turunkan segala ilmu. Mama hakim pernah cerita pasal program JOM HEBAT kan.. kat tempat lain ade? Malah ada program-program santai seperti Family Day dan sesi coaching one to one.

Sebab yang KETIGA, selain belajar pasal produk semata kami juga ada kelas-kelas asas blogging dan FB Ads. Nak berjaya kena la ada usaha menambah ilmu kan. Tak seperti MLM lain, kelas-kelas ni korang bole join TANPA PERLU MENINGGALKAN RUMAH DAN ANAK PUN. Sambil-sambil lipat kain dan susukan anak pun bole dapat ilmu tau secara online dan webinar.

Sebab yang KEEMPAT, matlamat UTAMA team kami adalah membantu orang lain menambah baik nilai kehidupan. Bukan sekadar dapat bonus gemoks di setiap tengah bulan tapi juga dapat membayar zakat dan bersedekah dengan lebih tanpa rasa ragu-ragu.

Dan sebab yang KELIMA, sebab kami mempunyai mentor yang hebat-hebat. Yang sentiasa memberikan motivasi dan kata-kata semangat. Saling membantu dan menyokong ahli-ahli dalam team. Malah kami ade web portal sendiri (ireach.com.my) untuk dijadikan panduan penuh dalam berShaklee.


PENGEDAR SHAKLEE


Masih tertanya-tanya nak join di bawah empayar yang mana satu?
Masih terfikir-fikir nak mendaftar dengan group yang mana satu?
Hubungi saya untuk PERTANYAAN LANJUT tentang kelebihan untuk berada bersama Team Magnifique.

iR RAHA MOHD ISKAK
SID 909821
018-2835 816



Sampai jumpa lagi..wassalam.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger