Pembaca Blog Setia

Sunday, 3 March 2013

HERO KECILKU TUMBANG..!

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..

Hero mama hakim demam.. Panas plak tu. Malam tadi kat klinik cek suhu dia 39.1. Doktor terus masukkan ubat ikut montot comel tuh..

Pagi bangun kul 7.30 macam ok skit tapi tengahari panas balik 37.7. Yang pelik tu hero ni takmo rehat langsung. Tak tido pun dari pagi tadi.

Alahai hero mama ni.. Cepat sembuh ok..! Kalau tak mama takde hati nak gi keja esok.. Mujur dia nak makan bubur nasi yang mama hakim buat tadi. Gamba dari Instagram, sila la folo mama hakim @msblurry30..hihi.

Sampai jumpa lagi..wassalam.

Published with Blogger-droid v2.0.10

5 komen:

Chic Na said...

alolo ciannya. moga cepat sembuh. ;)

Kesuma Angsana said...

ala2 siannyer

Marya Yusof said...

Dah sihat ke belom Hero ni? Eloklah dia aktif Raha dr monyok & terbaring lagi risau dibuatnya...

Kirim salam tu Mrs Joni, from Mrs John! hakhakhak :D

QasehnyaRania said...

semoga hero mama cepat sembuh ye

bee2312 said...

steady jer makan ubat sendiri...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger