Pembaca Blog Setia

Friday, 1 March 2013

I AM NOT PERFECT #21 - DOA PERLINDUNGAN UNTUK ANAK

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..

 

Mama hakim nak kongsi doa yang bole kita baca bila kita risau atau terfikir-fikir atau rindu kat anak. Semoga Allah s.w.t. sentiasa melindungi ahli syurga kita walau di mana saja mereka berada sekarang..



 
 
 
Sampai jumpa lagi..wassalam.
 
 

4 komen:

shazrina said...

aku dah bace doa ni ..sok aku datang lagi nak bace doa ni lagi ye ..thnx :)

LydSunshine said...

tak faham sangat maksud doa ni. 'Untukmu berdua' tu apa maksudnya?

Mama Vogue said...

shazrina,
datangla hari2 pun takpe :)

Mama Vogue said...

Lyd,
'untukmu berdua' maybe untuk anak2.. Kalau sorang je ade kat bawah doa tu, sebutan utk lelaki dan perempuan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger