Pembaca Blog Setia

Sunday 15 June 2014

Majlis Sambutan Hari Lahir Buat Adik Intan

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..


Salam hujung minggu korang.. Hari minggu yang sangat penuh dan padat. Rasanya sejak bulan Mei ari tu hujung minggu mama hakim penuh dengan aktiviti tau. Lagi-lagi sejak Incik Joni kerja ikut normal hours takde shift dah. Jadinya, hanya tinggal sabtu dan ahad je masa bersama keluarga.

Mama hakim baru balik dari jemputan majlis hari jadi kat Damansara. Majlis yang sederhana tapi meriah. Birthday girl menyambut hari lahir ke 2 tahun. Kan mama hakim penah bagitau, walaupun mama hakim ada seorang je anak lelaki tapi mama hakim sebenarnya ramai anak perempuan..hihihi. Untungnya badan! Alhamdulillah..




Si comel ni, mama hakim last jumpa masa hari raya tahun lepas. Kali pertama jumpa di Hospital Kajang. Tapi yang menyentuh hati mama hakim sebagai seorang ibu adalah si comel ni tetap kenal mama hakim ni tau. Lama dah kot tak jumpa. Tapi bila jumpa, tersenyum-senyum tersengih-sengih dia menyambut. Last mama hakim jumpa si dia, hanya duduk je tapi kali ni dah berlari terkedek-kedek pun! Gerammm nyaa..

Intan Nur Maisarah, baby miracle anugerah dari Allah. Walaupun jarang jumpa, tapi selalu ada dalam hati mama hakim. Semoga adik membesar sihat dan sempurna sebagai anak solehah yang menjadi kebanggaan ibu, ayah, mama dan abah.

Gambar? Ada la tadi 2 3 keping tapi belum di edit lagi..hehehe. Yang lain kita tunggu Ibu Intan yang update nanti. Sabaq naa..



Sampai jumpa lagi..wassalam.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger