Pembaca Blog Setia

Tuesday 24 June 2014

Cara Mudah Kempiskan Perut Dengan Herblax Tetapi Awas Kesan Sampingan Lain!

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..


Awal bulan hari tu, mama hakim mula berkenalan dengan satu lagi produk Shaklee yang menjadi rebutan ramai. Rajin benor Out Of Stock tau..huuu. Sebenarnya mama hakim dalam proses nak bersihkan usus, nak detoks segala yang tak perlu dalam badan. Jadi HERBLAX ni memang pilihan yang tepat. Tapi dalam masa yang sama, mama hakim juga menjalani proses detoks secara semulajadi. So mama hakim nak ceritakan kisah mendetoks dan kesan yang mama hakim dapat.


HERB-LAX


Apa kelebihan Herblax ni? Bagaimana dia berfungsi? Meh mama hakim share kat sini.

· Membersihkan najis yang tersekat/ tersimpan lama dlm tubuh
· Merangsang usus utk mempercepatkan proses pembersihan secara lembut
· Membantu masalah sembelit
· Mengempiskan perut
· Melawaskan pembuangan air besar.

Selain dari Herblax, mama hakim juga minum jus lemon dan epal hijau. Cara penyediaannya mudah je. Samada dihiris dan dicampurkan dalam sebotol air masak yang sejuk (infused water) ataupun blend je buat jus. Mama hakim amalkan minum jus lemon tiap pagi masa perut kosong, lebih kurang lepas subuh. Epal hijau pulak mama hakim buat snek di petang hari.. Tapi dalam seminggu pertama tu memang mama hakim jaga makan gak. Langsung tak sentuh makanan bergoreng, sambal dan cili. Seksa la jugak sebab mama hakim memang suka makan pedas!

Ambil jalan mudah, makan bubur je dan buat sup sayur. Protein? Mama hakim dapatkan dari ESP Shaklee je. Actually lega sangat rasa badan dan perut bila buat detoks ni. Memang badan rasa lebih ringan dan perut tak buncit/berangin. Dengan Herblax ni korang takyah risau akan selalu ke toilet tau. Sebab dia ‘bertugas’ selepas 8-12 jam without fail, on time je. So korang bole bajet kul bape nak telan, kul bape nak membuang nanti..hahah. Eh! Tapi ni serius tau..best kan!

Ok skang ni nak cite kesan sampingan yang mama hakim dapat bila mendetoks. Sejak mama hakim muda remaja sampai la dah jadi mak orang, jerawat ni memang rajin datang singgah kat muka tau lebih-lebih lagi time period, bertambah meriah tau. Tapi untuk bulan ni, sebijik pun takde. Betul ni bukan cite rekaan..hahah. Terkejut sangat-sangat sebijik pun takde datang. Bila cakap kat Incik Joni, dia kata maybe sebab mama buat detoks tu kot. Woww! Tak sangka kesannya sampai ke muka! Even parut-parut pun pudar gittew.. skin complexion nampak lebih baik tau.

Jadi selain perut yang lebih rata, angin dalam badan berkurang, usus yang lebih bersih dan mudah menyerap nutrient, mama hakim juga dapat BONUS kulit yang lebih cantik. Bukan kat muka je, tapi seluruh badan. Ohh lalalalaaa.. persediaan untuk bulan Ramadhan dah jadi persediaan untuk Syawal sekali pulak. Hihihi.. Yang penting kena buat dengan disiplin okeh. Lepas ni takyah dah amik Herblax tiap hari, seminggu 3 kali dah cukup.

Usus yang bersih dan sihat ni penting tau korang.. Agar semua khasiat dan nutrient semua makanan dapat diserap dengan baik. Kalau ada sesiapa yang nak dapatkan KONSULTASI pasal detoks mendetoks ni boleh hubungi mama hakim ye. Anytime je tak kisah. Perkara baik wajiblah dikongsi bersama, kan..!

NAK BELI SEKARANG? KLIK DI SINI YE.

iR RAHA MOHD ISKAK
SID 909821
018-2835 816



Sampai jumpa lagi..wassalam.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger