Pembaca Blog Setia

Thursday 12 June 2014

Sebab Utama Saya 'Obses' Dengan Shaklee

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..


Hari-hari mama hakim update pasal Shaklee.. hari-hari cerita pasal produk Shaklee. Agak-agak korang kebosanan kot? Mama hakim tak bosan langsung..hihihi. Sebab dah jadi tanggungjawab mama hakim BERKONGSI KEBAIKAN dengan semua orang. Itulah tujuan utama mama hakim join Shaklee dulu. Mama hakim berharap boleh bantu semua orang mendapat kehidupan yang lebih baik dan sihat. Sebab bila sihat, banyak perkara yang mampu kita tunaikan. Bila sihat, kerja kita akan berjalan lancar. Bila sihat, badan kita cergas maka otak dapat berfungsi dan berfikir dengan baik.

Jom layan video ni kejap.. alaa kejap je. Video ni menjawab persoalan KENAPA MAMA HAKIM BERSUNGGUH-SUNGGUH DENGAN SHAKLEE.




Selain produk yang selamat dan semulajadi, mama hakim ada group dan mentor yang hebat. Mama hakim rasa bertuah sebab jumpa dengan group yang betul. Yang tak jemu membimbing dan bersama-sama memajukan diri dalam Shaklee. Shaklee bukanlah semata upline goyang kaki, downline buat kerja ye. Malah ada downline dah dapat title paling tinggi iaitu Master Coordinator, melangkaui 2 orang uplinenya.. Hebat kan..!! Lagi satu yang mama hakim suka sejuta kali adalah Shaklee adalah FAMILY BUSINESS. Anak-anak boleh join mak dan ayah naik pentas amik award tau..!


MASTERS SHAKLEE


Apa yang paling penting ialah niat dan matlamat kita. Walau apa pun yang kita usahakan, pastikan niat kita adalah seiring dengan tuntutan agama. Jaga hubungan dengan Allah, maka Allah akan jaga hubungan kita sesama manusia. Tak berniat pun nak bebel panjang-panjang..hihihi.



Sampai jumpa lagi..wassalam. 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger