Pembaca Blog Setia

Friday 1 February 2013

ISTIMEWA DI BULAN FEBRUARI..!

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh…

 

Salam hari Jumaat penghulu segala hari..

 
Kali ni mama hakim takmo promosi lambat-lambat.. Sian kat customer dan bakal customer Shaklee nanti. Untuk bulan Februari yang penuh dengan bunga-bunga cinta ni, Shaklee sekali lagi berbesar hati membuat promosi beli 6 botol percuma 1 dan kali ni supplement yang sangat-sangat diperlukan oleh semua peringkat umur. Semua pun bole dapat kebaikan, semua pun bole bertambah sihat dan cantik berseri J

 

Ok ok mama hakim kenalkan bestfriend kepada badan, jantung dan otak kita..!

 

 
Haa.. kan dah kata.. Bestfriend kan.. Omega ni memang sangat diperlukan tubuh badan kita terutama kanak-kanak ketika mereka membesar. Untuk yang dah berumur pulak sangat sesuai untuk mengelakkan serangan sakit jantung dan membantu menurunkan paras kolesterol. Tak lupa untuk sahabat-sahabat mama hakim yang nak kuruskan badan, sangat sesuai mengambil omega.

 
Meh mama hakim cite skit ape kelebihan Omegaguard Shaklee pulak.

 
1. Minyak Ikan Terbaik Di dunia

Omega Guard Shaklee terdiri daripada 7 asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA (Eicosa pentaenoic acid), DHA (Docosa hexaenoic acid), ALA dan lain-lain lagi...  Satu hidangan  Omega Guard  (takes 3 capsules) menyediakan 990mg asid lemak Omega-3.

 
2. Ultratulen & bergred Farmaseutikal

Omega Guard dihasilkan melalui suatu proses penyulingan proprietari 3 molekul yang memekatkan asid lemak omega-3 yang bermanfaat di bawah suhu rendah yang terjaga. Proses ini menumpukan kepada penghasilan asid lemak Omega-3 yang asli dan menghlangkan pencemaran termasuk logam berat, merkuri, kadmium dan sebagainya yang terdapat di dalam kebanyakan jenis ikan.
 


Kalau takmo beli 6 botol pun boleh.. Of kos sangat boleh.. Beli 1 pun bole dengan harga yang sangat teristimewa tau..! Di tambah pulak dengan cabutan untuk Voucher RM60 lagi.. Ha jangan pikir lama-lama okeh..! Sayang Selalu..!!
 
 
Sms/ Whatsapp : 018 2835 816
 
 
 
Disclaimer : Penafian ini berkaitan blog/laman web milik penulis yang berkisar tentang pemakanan organic dan produk Shaklee. Penulis bukan doktor mahupun pakar perubatan dan penulis ingin pembaca tahu yang blog/laman web ini tidak pernah dinilai oleh Badan Pemakanan dan Dadah mana-mana negara. Produk yang disebut dalam blog/laman web ini tidak boleh digunakan untuk tujuan diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.
Maklumat di dalam blog/laman web ini tidak boleh digunakan sebagai pengganti rawatan perubatan dan konsultasi doktor mahupun di anggap sebagai preskripsi. Sesiapa yang percaya bahawa mereka mengalami sebarang jenis penyakit atau masalah kesihatan, sila berjumpa dengan doktor untuk nasihat perubatan dan rawatan susulan.

3 komen:

Chic Na said...

bagus ada info mcm ni. senang nak tau fungsi setiap jenis supplement2.

Unknown said...

masa preg dulu sy ada makan salah satu produk shaklee ni..bagus juga kesannya..masa tu hb sy rendah..

mummyrinazone beauty said...

nurulpun suka gak ngan produk shaklee nie bnyk membantu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger