Pembaca Blog Setia

Tuesday 18 June 2013

Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee Dengan Group Yang Hebat!


Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..


Bila tengok makin ramai pengedar Shaklee kat luar sana, ada juga beberapa orang yang tanya mama hakim tentang kelebihannya dan bagaimana menjadi ahli Shaklee. Tak susah pun sebenarnya, cuma daftar dan gunakan produk Shaklee sambil-sambil kumpul points. Yang selalu orang tanya mestilah cara nak daftar menjadi ahli Shaklee kan..hihi. Meh sini meh rapat skit mama hakim kongsi. Benda baik mestilah dikongsi bersama..


Cara MENDAFTAR sebagai ahli atau pengedar Shaklee ada dua, yang PERTAMA melalui pembayaran yuran keahlian sebanyak RM65 (jika ambil sales kit by hand) dan RM75 (jika sales kit diposkan). Yuran ni di bayar sekali je. TIADA renewal atau yuran pembaharuan lagi dah.. (best kan..!!)


Cara yang KEDUA adalah melalui pembelian produk Shaklee berjumlah RM600 dan ke atas ataupun pengumpulan point sebanyak 200uv dalam SATU PEMBELIAN. Produk ni boleh la nak beli kongsi-kongsi ngan ahli keluarga dan saudara mara J


Kelebihan mendaftar sebagai ahli Shaklee ni dah tentulah korang dapat menikmati kebaikan produk Shaklee dengan HARGA AHLI. Dan satu lagi, sambil-sambil membeli dapatlah mengumpul POINT untuk setiap produk. Point ini kalau dah mencapai 150uv setiap bulan, korang boleh menikmati BONUS dalam bentuk tunai ($$$) yang Shaklee hadiahkan kepada semua pengedar setiap 15haribulan (lagi best kan..!!)


Lagi satu kelebihan mendaftar dengan GROUP mama hakim ni, mama hakim di bawah susur galur Jutawan-jutawan Muslimah yang sangat berjaya dan bergaya tau..hehe. Salah seorang nya pernah mama hakim cite kat korang kan. Group sapot menyapot antara satu sama lain. Tempat untuk pinjam meminjam ‘bahu’ untuk bermanja dan mengadu. Yang penting, leader-leader besar tak penah kedekut ILMU dan pengalaman masing-masing. Segala RAHSIA dan TIPS untuk sama-sama berjaya dikongsikan dalam group ni. Hubungi mama hakim anytime je ye (sms/whatsapp 018-2835 816)


Tapi semuanya terpulang pada korang semua untuk memilih. Mama hakim takde lah memaksa semua join mama hakim kan..hihi. Yang penting pastikan korang semua berada di kumpulan yang betul ye. Berbekalkan RM65 dan HATI yang kental, Insya Allah semua pun boleh berjaya mengejar dunia demi akhirat.


iR RAHA MOHD ISKAK
SHAKLEE ID 909821
018 2835 816


Sampai jumpa lagi..wassalam.

2 komen:

Ibu Yusuf Maryam said...

Yes.. hati mesti mau kental. Mcm kita berdua kan sayam? ;-)

Aty Fared said...

Waaooow..menarik....:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger