Pembaca Blog Setia

Thursday 6 June 2013

MEALSHAKE UNTUK SEISI KELUARGA


Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..

 


Mama hakim sudah kembali untuk membebel kat sini..hihi. Alhamdulillah masih diberi kesempatan untuk membebel J

 

Sempena Promosi Shaklee untuk bulan Jun 2013 ni, iaitu MEALSHAKE (yeayy!) meh mama hakim terangkan skit ape sebenarnya MEALSHAKE ni. Punya la melambak promo pasal MEALSHAKE SHAKLEE ni sekarang kan. Untuk SIAPA sebenarnya Mealshake ni? APA kandungannya? Apa KEBAIKAN Mealshake ni? KENAPA Mealshake ni menjadi pilihan ibu-ibu yang mementingkan kesihatan keluarga?

 

MEALSHAKE SHAKLEE sebenarnya sesuai untuk penjagaan kesihatan seisi keluarga. Sesiapa pun (KECUALI bayi berumur setahun dan kebawah) bole mengamalkan Mealshake DENGAN SYARAT ~ TIADA SEBARANG ALERGIK DENGAN SUSU LEMBU, SOYA DAN LAKTOSA (Lactose Intolerence). Mealshake ini dalam bentuk serbuk seperti susu tepung, sangat sesuai dicampur bersama susu anak dan minuman harian kita contohnya jus buah-buahan dan Milo. Nanti next entry mama hakim kongsikan resepi-resepi lazat dan mudah dengan Mealshake ye.

 

Dengan kebaikan mineral dan vitamin di dalam Mealshake, ianya umpama MULTIVITAMIN dalam bentuk yang boleh diminum..! Selain daripada itu, Mealshake juga diperkaya dengan KALSIUM dan kebaikan PROTEIN. Memang satu sajian yang lengkap kan..! Sangat-sangat sesuai juga untuk ibu mengandung yang tak lalu nak telan banyak-banyak pill.

 

Zaman sekarang ni kita semua nakkan sesuatu yang boleh menjimatkan masa kan.. Sebab itulah Mealshake menjadi pilihan ibu-ibu, SENANG disediakan, MUDAH, LAZAT dan semestinya PENUH KHASIAT..! Jadi, jangan ketinggalan promosi hebat Bulan Jun 2013 ini ye. Jangan tunggu lama-lama untuk sesuatu yang berbaloi-baloi. Bila keluarga sihat, mama pun senang hati nak gi kerja J

 

Harga jualan biasa adalah RM113.75 untuk satu canister. Sangat berbaloi sebab satu canister bole tahan 2 hingga 3 bulan tau! Dengan promosi ni, bolelah dapatkan satu dengan harga yang lagi berbaloi, RMXX je..!!! Cepat tau sebelum kehabisan stok! Ramai dah memborong ni.

 

Sms/whatsapp : 018 2835 816
Email : ayudzul@yahoo.com

 

Sampai jumpa lagi..wassalam.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger