Pembaca Blog Setia

Tuesday 6 May 2014

Kenapa Meal Shakes Shaklee Menjadi Pilihan Bijak Ibu-ibu Bekerja

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh


Dilema mak mak yang bekerja adalah apabila terpaksa menyerahkan urusan makan pakai anak ke pihak taska. Tak kira la mak yang bekerja di rumah ataupun di pejabat. Mama hakim yang bekerja dari rumah pun masih perlu hantar Hakim ke taska (9pagi hingga 3 petang) supaya mama hakim boleh menyelesaikan segala urusan dengan lebih pantas. Yela, bila Hakim balik nanti dah tentu tumpuan adalah sepenuhnya pada dia.


MEAL SHAKES SHAKLEE


Tapi kalau dah namanyer mak, sedikit kerisauan tentang anak tu pastilah ada. Bukan mudah menyerahkan tugas menjaga anak sendiri pada orang lain tau. Sebab tu mereka ni memang patut diberi penghargaan yang tiggi. Dalam kesibukan menguruskan hal kerja pun, perhatian pada si anak tak pernah kurang. Bila anak dah berubah cara makan, kurang berselera, sembelit, berat makin turun dan kuat memilih, suka makanan rapu, mestila bertambah kerisauan hati. Lagi satu kalau ada anak yang selalu kurang sihat, hidung tak pernah kering dari selsema, batuk sampai termuntah dan terkena serangan asthma.




Jadi, demi kesihatan dan masa depan si anak kebanyakan mak mak membuat pilihan bijak dengan memilih untuk memberikan MEAL SHAKES sebagai makanan tambahan harian. Maka kerisauan pun berkurangan dan kerja menjadi lebih efisyen, kann.. Mak mak ni memilih Meal Shakes sebab ianya sangat mudah disediakan, lazat dan lengkap dengan 24 vitamin, minerals dan zat. Selain tu, Meal Shakes ni boleh dipelbagaikan resepi nya dan masih mengekalkan khasiat asal saja tak didedahkan kepada haba dan kepanasan.


MEALSHAKE


Dalam keadaan yang serba pantas ni, anak boleh menikmati kebaikan dan kelazatan Meal Shakes dengan hanya mencampurkan sesudu kecil dalam minuman kegemaran atau pun jus. Selain tu bole juga dibuat style milkshakes menggunakan buah-buahan segar. Kalau duk petang-petang tu sambil makan aiskrim, jadikannya lebih berkhasiat dengan menabur sesudu Meal Shakes dan chocolate rice sebagai topping.


MEAL SHAKES SHAKLEE


Bila anak sihat dan ceria, dah tentulah mommies pun gembira. Coz we will do anything for our kids to make sure they are happy and healthy.

Nak dapatkan INFO lanjut dan RESEPI LAZAT Meal Shakes? Hubungi mama hakim anytime..! KONSULTASI PERCUMA khas buat customer tersayang..!

NAK BELI SEKARANG? KLIK KAT SINI YE.

iR RAHA MOHD ISKAK
SID 909821
018-2835 816



Sampai jumpa lagi..wassalam.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger