Pembaca Blog Setia

Tuesday, 4 September 2012

MENGEMAS DAN DIKEMAS...!

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..

 
Ketika semua umat Islam yang teruja nak menyambut Aidilfitri sedang berseronok-ronok mengemas baju nak pulang ke kampong halaman, mama hakim pulak sedang berperang dengan seorang budak bernama Azizul Hakim demi menyempurnakan tugasan yang satu ini.



 
Geram tau ngan si kecil ni, penat-penat lah mama hakim menyusun baju dalam beg tu dia pulak gi masuk ke dalam memuatkan badan dia sekali. Nak di marah, tak sampai ati. Last-last mama hakim amik henpon dan merakamkan perbuatan dia tu sebagai bukti! Kut-kut la tahun depan Hakim nak dera mama dia macam ni lagi..hihi.

 

Tapi bole pulak dia pose maut dalam beg tuh..! Mama nak kemas baju la anak.. Macam mane nak masukkan baju kalau awak yang duduk dalam beg tu kan? Kang mama pack awak sekali kang.. Tahun lepas pun awak panjat masuk beg jugak! Aduiyaii..

 

Sampai jumpa lagi..wassalam.

6 komen:

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

same lar mcm yayan tuh!suka sangat baring dlm bag tuh...haishhh...huhuhu

mamavogue said...

YM,
geram tau.. geram! hihihi..!
suka tau buat mama dia geram pastu buat muka camtu :)

Chekpid said...

amboi besornya beg. Afundi keluar ke tu..hik2

mamavogue said...

Chekpid,
Afundi keluar lah ape lagi..haha!
3 orang punye baju sumbat sekali, beso la beg nyer :)

Zahirah Shamsuddin said...

dh besar dh hakim...

thn ni dia blom dpt duit raya dr mama iera laa... (^_^)

mamavogue said...

bila nyer mama iera nak bg uit raya ni?..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger