Pembaca Blog Setia

Thursday, 20 September 2012

SUPERVISOR IN ACTION..!

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..

 
Entry rindu-rinduan lagi.. J

Rindu pada si anak terchenta.. Mama hakim tak pasti orang lain, normal atau tak.. Tapi ada waktu-waktu nyer mama hakim rindu sangat ngan Hakim. Walau sibuk cane pun mesti teringat-ingat ape la yang si anak tengah buat kat umah pengasuh J Selalu nyer memang rindu, hari-hari pun tapi kadang-kadang rindu sangat-sangat..hihihi.

 
Gamba-gamba ni mama hakim rakam sebelum raya. Gila lama kan.. Sekadar mengisi masa menunggu kat situ je tapi bila rindu, mama hakim selongkar-selongkar dan teringat aksi Hakim di sebalik gamba ni.. Waktu ni ari jumaat selepas kerja, dua hari sebelum raya. Last minute anta servis encik KAV tu. Masa ni dah beli siap-siap juadah untuk berbuka. Sementara menunggu mama hakim rakam aksi Hakim atas motor J

 

Aksi bawak motor babah

 

Ni name nyer muka terlebey kasih sayang..!

 

Babah tolong adjust ape tu?

 

Ohh.. Tak puasa budak tecik ni!

 

Pastu turun tengok keta dah siap tak..

 

Supervisor memantau! Buat keja baik-baik okeh..!

 

Ada-ada je aksi si anak ni yang bole buat mama ngan babah tersenyum-senyum bila teringat kat dia. Balik nanti nak gomol-gomol awak lah!! Hihihi..

 

Sampai jumpa lagi..wassalam.

10 komen:

IntaNBerliaN said...

hehheh... gambar last tu.. bkn main lagi.. siap ltk tangan dkt belakang.. hihii

geram betoi tgk lesung pipit hakim ni :)

Hilmirda Daud said...

Amboii... jln mcm big boslah.

~aYu~ said...

mmg kak. sy kat opis ni tak sabarnya nak balik nak jumpa anak-anak. rindu jek..

mamavogue said...

Ina,
ada gaya bos kan..hihi

mamavogue said...

Amy,
betullah tu..
dia yg sebok tengok org servis keta!

mamavogue said...

ayu,
kann.. thanks coz share the same feeling :)

Chekpid said...

eee..takutnya,bos kecik dah datang

teratak hati said...

Hehe comel je hakim...

mekchu said...

siapa yg tak rindukan anak kan.. tu yg jalan kemain tangan ke belakang tu.. hahaha.. kalah YB melawat sistem perparitan

wahida said...

pergh...mcm bos turun padang...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger