Pembaca Blog Setia

Thursday, 6 September 2012

MORNING TANTRUMS..!!

Assalamualaikum..

Jam dah 8.15 pagi. Tapi si anak masih tak mau keluar umah.. Macam mane mama nak gi keja? Bila di paksa meraunglah si anak..!

Alahai Azizul Hakim, awak jangan lah dera mama macam ni. Awak meragam, mama pun tak aman kat opis. Balik nanti kita sembang ye, awak bole cite ngan mama ape masalah awak taknak gi umah pengasuh..

Sampai jumpa lagi..wassalam.

Published with Blogger-droid v2.0.8

6 komen:

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

huhuhuhu, yayan pn nanges pagi td.tension ibu n ayah dia tgglkn dia ngan my sis, hehe.bila my sis ajak keluar umah, baru ler senyap, hihihihi, bebudak...

~aYu~ said...

Alololo... siannya dia menangis.. berjurai airmata.. tp, mmg sedihla kalau anak nangis. tak kisahla takat merengek pun, mmg rasa tak sampai ati je nak tinggal. tp, nak wat camne.. redha dan pasrah je.

mamavogue said...

YM,
dah bape ari macam n sebenar nyer tp ari ni paling teruk..! 2-3 ari lepas dah sampai umah pengasuh baru dia meraung..

mamavogue said...

Ayu,
memang tak senang duduk pk kan psl anak kan.. buat keja kat opis tapi hati pd anak..

IntaNBerliaN said...

laaa hakim.... nape nangis sampai camni ni... nanti suh mak g usha2 sikit dkt umah pengasuh yer :-)

wahida said...

siannya...huhu...

dia nak manja2 ngan ko lah tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger