Pembaca Blog Setia

Wednesday, 20 June 2012

DIA DAH TIDUR.. SSHHH!

Assalamualaikum..

Sepanjang ketiadaan incik joni, ni la kali pertama Hakim tido sebelum berita TV9 abes.. Tido berbantalkan kain pelekat babah..

Mujur nyer mama hakim dah bagi dia makan sebelum maghrib tadi. Dinner kami malam ni makaroni goreng je ditambah dengan nugget ayam. Moga lena si anak terlangsung sampai ke pagi. Walaupun tau memang tak mungkin lah kan. Hakim mesti bangun mintak susu, tiap-tiap malam pun. Mata mama hakim pun dah terasa berat nyer sementara tunggu isyak nih! Bahana tak cukup tido melayan si anak nak bermanje.

Sampai jumpe lagi..wassalam.


Published with Blogger-droid v2.0.4

10 komen:

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

alolo...tido dah dier...penat sangat ye, Hakim?ke rindu sgt kat Babah?sian dier..

wahida said...

awal dia tido...penat sgt kot...

bee2312 said...

hakim tido sampai pg yer..sian mama nk rehat

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

alahai, syahdunyer...
my doter skrg dh immune,
dulu time abah die offshore 2 bln, 2 bln la kain pelikat last die pakai wat cadar, lapik die tido..
huhuhu

mamavogue said...

YM,
sian ari2 cari babah..

mamavogue said...

wahida,
rase nyer la sbb dah bape ari tak cukup tido..

mamavogue said...

bee,
mlm tadi 3 kali dia bangun okeh..
huhu nak wat cane, redha :)

mamavogue said...

Leily,
dulu mase kecik bole lagi guna kain pelekat babah..
skang dah besa satu umah dia ronda cari babah tiap2 malam!

teratak hati said...

Kesiannya dia cari babah dia ye..

mamavogue said...

Teratak hati,
Nak buat cane, hero babah... :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger