Pembaca Blog Setia

Friday, 8 June 2012

MILO OH MILO..

Assalamualaikum..

Gini ler gaya si budak Hakim bila mama hakim singgah kedai lepas amik dia. Hajat hati nak goreng mee je malam ni tapi incik joni lum balas sms lagi. Haruslah di tanya dulu, kalau2 boss takmo makan mee tak ke haru nak masak nasi plak..hehe. Hakim plak macam biasa akan mengepau mama dia sebarang dua benda. Selalu nyer mama hakim belikan susu kotak dutchlady ataupun milo. Tapi disebabkan kedai tu takde air kotak, terpakselah dibelikan yang tin.. Tersenyum puas ati tau dapat mengepau mama. Kalau tidak dilayan maka akan terdengarlah raungan beserta aksi meronta takmo naik umah. Seksa nak mendukong budak nih naik ke tingkat 3!! Oklah nak siang2 bawang selongkar peti ais dulu ni.

Sampai jumpe lg..wassalam.


Published with Blogger-droid v2.0.4

4 komen:

SumeSakan said...

Selamat bersilat d dapur ye..hehehe

IxoR@ said...

lif rosak ke sampai nk dukung naik tingkat 3.... huhuhu berpeluh ketiak makk!!

:D

mamavogue said...

SumeSakan, mujur selesai mee goreng simple2..


Ixor@, umah mamavogue ni apt 4 tkt mmg xde lif..huhu.

lelamaisara said...

Huuu...mcm alesya jugak kalu tak dapat ape yg die nk habis la mengamuk2...anak2....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger