Pembaca Blog Setia

Friday, 29 June 2012

MERAUNG..!!

Assalamualaikum..

Tengoklah muka budak yang rindu sangat ngan babah dia ni. Pakai topi babah dalam keta tak mau turun lepas mama hakim amik dia balik dari umah pengasuh..

Aduiyai la anak.. Setiap kali lepas parking keta Hakim akan pandang ke arah balkoni umah sambil jerit panggil babah dia. Bila mama hakim cakap, babah takde la dia buat muka tak puas ati sambil cakap 'takde? takde?'.. Dan selepas itu berlaku lah adegan tarik menarik dan airmata. Mama hakim pasrahh! Cuma 2-3 ari ni Hakim ok skit. Bila mama hakim kate babah takde dia terus diam.

Harap nyer berterusan la sampai Hakim jumpe babah dia nanti.

Sampai jumpe lagi..wassalam.


Published with Blogger-droid v2.0.4

3 komen:

aizamia3 said...

sedih tengok anak cari babah dia.. macam anak2 ai jugakler..

bee2312 said...

sabar yer hakim..nanti kan hakim nak g sabah...

mamavogue said...

aizamia3,
mama nyer pun nak meraung gak! huhu



bee2312,
belum bgtau hakim lagi ni..hihi
tapi mama nyer dah kuar beg besa campak2 baju nak packing :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger