Pembaca Blog Setia

Wednesday, 6 June 2012

WORLD’S MOST EXPENSIVE DIAMOND!

Assalamualaikum..

Tak abis lagi cite pasal berlian ni..
Berlian paling mahal dalam dunia, yang inikah? 35.56 carat, $23.4juta


Atau yang ini? 24.78 carat, $46juta



Tapi bagi mama hakim berlian yang satu ni tak boleh di nilai dengan carat ataupun uwang berjuta.. Berlian ni selalu buat mama hakim terkenang-kenang dan tersenyum-senyum sendiri J




Hakim.. Mama rindu awak lah!



p/s: takde WORDLESS WEDNESDAY ari ni, sebab jari masih ligat nak menaip J


Sampai jumpe lagi..wassalam.

5 komen:

Zahirah Shamsuddin said...

hahaha... nt aku curik berlian tu...

beb, aku tak pernah wordless, sbb bile tibe wednesday laa aku ligat nk menaip.. bile aku ligat nk menaip laa, wednesday..

(~_~)

Chekpid said...

ai pun tak ada istilah wordless wed..sukahati ahkakkk la nak menaip bila....nak publish bila..lalalallaaaaa

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

wahh...diamond....:) tapi, diamond paling mahal utk kita dah tentu la anak2 kita kan, dear?:) YM boleh kira bape kali WW.Ym ikut suka hati jek...ekeke...

Ayuni said...

family sye xternilai, lebih dr berlian lagi...

mamavogue said...

iera,
tak culik berlian i okeh..!


Chekpid,
u memang tauuu..
suka buat orang tertunggu-tunggu..


YM,
kan kan..


Ayuni,
of kos lebih dari segala nyer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger