Pembaca Blog Setia

Friday, 24 August 2012

BILA DAH PANDAI MEMINTA-MINTA..!

Assalamualaikum..

Jam 7 petang (ke malam?), tv3 siarkan cite kartun Naruto Shipuden.. Sebelum tu ada iklan kartun Boboiboy.. Hakim bergolek depan tibi sambil menyusu botol. Tetiba dia merengek "boy..boy.." Mama hakim ingatkan dia nak ape, bila tanye kenapa dia jawap "boy" sambil tunjuk kat tibi..

Rupa-rupa nyer nak tengok kartun Boboiboy. Tapi yang tengah disiarkan kartun Naruto! Agaknyer sebab sebelum tu iklan Boboiboy, maka berharaplah si anak nak tengok kartun kesukaan dia tu.

Alahai la anak.. sekarang pun  awak dah pandai request nak tengok cite ape, mama tak leh bayangkan 10 tahun akan datang bila awak mahukan sesuatu yang awak suka.. 

Sekadar bebelan seorang mama hakim..

Sampai jumpa lagi..wassalam.

Published with Blogger-droid v2.0.4

2 komen:

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Yayan pun suke sangat ngan boboboi tuh, huhuhu

mamavogue said...

petanda mereka dah besar kan YM..!
rasa macam sekejap je..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger