Pembaca Blog Setia

Saturday, 4 August 2012

TAK BOLE DI TINGGALKAN..!

Assalamualaikum..

Mama hakim ke kedai tadi.. Nak beli tomato dan daun sup untuk sup ikan merah. Macam biase mama hakim akan masak juadah berbuka. Ok dah lari tajuk..hii..

Tengok lah gaya anak bujang sorang ni. Nak ke kedai depan umah pun tak bole tinggal McQueen kesayangan tuh. Puas pujuk suh tinggalkan tadi tapi Hakim tetap nak bawak same.. Skang ni nak ke mane2 pun di usung bersama McQueen tu.

Oklah nak start bergelut di dapur ni. Salam ujung minggu semua! Mama hakim yakin ramai yang amik peluang cuti ari isnin ni balik ke kampung halaman berbuka ngan keluarga..! Hati-hati di jalanraya..

Sampai jumpa lagi..wassalam.

Published with Blogger-droid v2.0.4

4 komen:

Hidayah Bach said...

:)

eh..eh...
kalau tak singgah sini..
mmg nyaris lupa yang isnin nih cuti..
huhu..

IntaNBerliaN said...

bkn main syg lagi dia kat menan dia tu yer :-)

mamavogue said...

Hidayah,

Selangor of kos cuti :)

mamavogue said...

IntanBerlian,

sayang sangat2 kutt..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger