Pembaca Blog Setia

Saturday, 11 August 2012

TERKEJUT..! TERKESIMA..!

Assalamualaikum..


Salam Ramadhan yang penuh barakah buat semua..



Alkisaaahhh…
Di suatu hari selepas waktu berbuka..
Tuan umah ni tengah solat maghrib dalam bilik surau kecil.
Dan setelah selesai maka terkejutlah tuan umah bila nampak ape yang telah terjadi..


^
^
^
^
^

Dan inilah rupa nyer makhluk yang bertanggungjawab melakukan perkara tersebut.

^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
Takde rase bersalah terus posing depan camera.. Padahal dah kantoi!!
Geram nyer tuan umah hanye Tuhan je yang tau J
Geram ngan makhluk kecil ni..
Geram rase nak geget-geget je jari jemari makhluk kecil yang cumel tuh!


Mujur ade penyapu kecik yang sangat berguna ni. Sebelum Incik Joni balik dari terawih, baik lah dihapuskan segala bukti..






Sampai jumpe lagi..wassalam.

2 komen:

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

heheh...comel! sama la ngan Yayan tuh pun...aduhh...mmg ibu dier tahan2 hati je...huhu

mamavogue said...

YM,
Buat muka camtu nak marah pun tak jd..hahaha
geram je lah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger