Pembaca Blog Setia

Wednesday, 25 April 2012

ADOI!! BENJOL LAGI..!

Assalamualaikum..

Siannyer anak mama yang seorang diri ni. Tu la main buas sangat kan dah tergolek atas lantai. Mama rase ni kali ketiga dahi awak bertelo! Mujur awak tak meraung, nanges skit je. Mama dah letak minyak gamat. Harap nyer esok surut la bengkak nyer tuh.

Tapi yang paling best anak mama ni tetap menten kontrol ensem bila mama nak ambil gamba. Ilang dah sakit nyer bila mama suh awak pose depan kamera kan..

Maafkan mama ye sayang sebab terleka tengok tibi sampai tak perasan awak nak tergolek. Kalau la mama bole sambut awak tadi..

Sampai jumpe lg..wassalam.


Published with Blogger-droid v2.0.4

5 komen:

teratak hati said...

benjol pn masih hensem lagi..

IntaNBerliaN said...

siannya.. alisha pun dh 2 kali benjool...

mrs puex said...

alahai...chiannye die..xpe, baru la jantan skit kan..:D

el said...

dorg ni budak2 mmg x sah kalo xde benjol..anak2 el pun cam tu gak..tp tu lah kita igt dok biar derang main2 ok je..layan tibi..tgk2 banggggggggg dah benjol..cam smlm..anak el hat kecik tu kan...ha sakan sangat menari pusing2..toinggggggg kena bucu meja..ngis kejap je..pas2 sambung nari lagi hahahah

mamavogue said...

teratak hati, pantang nengok kamera..

IntanBerlian, memang kesian tau, tak pasal2 je..

mrspuex, sangat jantan la tuh hihihi..

el, pastu dia sambung main lari2 dalam pusingan hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger