Pembaca Blog Setia

Monday 3 November 2014

Jalinan Ukhwah Terindah Dalam Bisnes Shaklee

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..


Perbincangan dalam Whatsapp group Shaklee kemain rancak tengahari tadi. Semua memberi semangat dan aura positif sesame sendiri. Saling mengadu dan menyokong, pinjam meminjam bahu tu memang biasa..hihi. Hubungan kami erat macam sahabat yang kenal dari kecil lagi tau.. Inilah indahnya bisnes MLM Shaklee bersama kami ni. Boleh dapat sahabat dunia akhirat sekali.

Entah di mana lagi mama hakim nak cari support group sehebat ini. Perbincangan kami bukan pasal duit semata-mata tapi pelbagai teknik dan cara merapatkan diri dengan Yang  Esa. Malah, jujur mama hakim katakan, sejak berShaklee dengan mereka-mereka ni mama hakim lebih konsisten bertahajjud. Kami ade seorang mentor yang dipanggil ‘Mak’, supaya lebih mesra dan dekat dihati. Padahal ‘mak’ kami tu masih muda, cantik jelita lagi..hihihi.

Inilah salah satu sebab mama hakim setia bersama Shaklee. Selain daripada produk yang hebat, peluang-peluang yang menarik, kami dapat menjalinkan ukhwah dan berkasih sayang Lillahi Taala. Pengharapan dan kebergantungan kami hanya pada ALLAH swt. Tiada guna segala usaha yang dilakukan jika tidak meletakkan sepenuh pengharapan dan doa kepada ALLAH swt.

Jaga hubungan kita dengan ALLAH, maka ALLAH akan jaga hubungan kita sesama manusia.


Sampai jumpa lagi..wassalam.

1 komen:

www.duniafarisya.com said...

Allahurabbi.Indahnya ukhuwah sebegitu.Bila baca entri ni,saya teringat zaman sekolah menengah saya.
Kami diajar dan didakwah dengan cara begitu.Rindunya subhanallah :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger