Pembaca Blog Setia

Monday 3 November 2014

Promosi Terhebat Shaklee November 2014 : Omegaguard, Minyak Ikan Terbaik

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..


Salam sayang semua!! Kejap je kita dah berada di dua bulan terakhir Tahun 2014 kan. Sempena November yang super hebat ni, sekali lagi Shaklee buat PROMOSI TERHEBAT! Bulan ni promosi OMEGAGUARD uolls..hihihi. Mama hakim memang suka sangat lah dengan Omegaguard nih.. sebab banyak sangat kebaikan dia. Nak tahu apa promosi Shaklee di bulan November ni? Haa.. meh mama hakim bagitau. Baca sampai abis okey..!

PROMOSI BELI 6 PERCUMA 1 BOTOL

PROMOSI OMEGAGUARD


PROMOSI BELI 2 BOTOL DISKAUN 5%

PROMOSI OMEGAGUARD


Haa.. hebat tak? Hebat tak? Super hebat kan? Omegaguard Shaklee ni mengandungi EPA dan DHA yang tertinggi sekali dibandingkan dengan jenama-jenama lain. Ia juga melalui proses penyulingan sebanyak 3 kali bagi menyingkirkan logam-logam berat dan juga sangat tulen.

Inilah masanya untuk memborongs OMEGAGUARD tau korang.. Bole dihadiahkan kepada mak ayah tersayang, suami tercinta, isteri yang sedang mengandung, anak yang berumur setahun ke atas, nenek dan atok yang ada penyakit darah tinggi/dementia dan ramai lagi lah yang bole menikmati manafaat OMEGAGUARD nih..

Hubungi mama hakim untuk KONSULTASI SEPENUHNYA dan ketahui bagaimana korang boleh MENDAFTAR DENGAN SHAKLEE SECARA PERCUMA.

iR RAHA MOHD ISKAK
SID 909821
018-2835 816



Sampai jumpa lagi..wassalam.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger