Pembaca Blog Setia

Thursday 26 April 2012

IYE SAYA TENGAH STRESS..!

Assalamualaikum..

Mama hakim stress sekarang ni. First time rasa nyer stress ngan keja. Bukan keja sendiri tapi bila berurusan dengan orang especially yang berpangkat tinggi. Kerana mereka bisa berkata apa saja untuk mempertahankan diri sendiri. Walaupun sebelum membuat keputusan mama hakim dah double check ngan dia. Tapi bila berlaku kesilapan, dia memutar belitkan fakta mengatakan mama hakim salah dengar, miss communication..! Kerana gaji kamu yang berpuluh kali ganda dari mama hakim, jadi kamu fikir kamu bole mempersendakan keja orang lain terutama jawatan yang lebih rendah dari kamu..

Terasa hati sebab ini isu kredibiliti. Macam mama hakim ni ‘ngok’ sangat nak buat salah bodoh macam tu. Jadi penyelesaian nyer mama hakim haruslah lebih berhati-hati. Terutama bila berurusan dengan pihak atasan. Tak rela lagi dipersalahkan sebegitu. Mujur nyer perkara ini hanya akan berlaku sekali dalam 3 bulan J so Puan Manager, kita jumpe lagi bulan 7, dan saya akan pastikan saya tidak mengulangi kesilapan yang sama.


p/s: kebulur sangat dah ni, datang je tadi terus kena settle hal ini dulu.. nak mamam skang gak!

Sampai jumpe lg..wassalam.

5 komen:

wahida said...

adoi la...sabor je la...mmg kengkadang bengang dgn org yg ada pangkat tinggi ni...salah sendiri, tapi dia salahkan kita balik dan putarbelitkan citer....huhu...

Unknown said...

iye la nok.. nyampah tau!
tapi skang dah sejuk ati :)
kenyang makan nasi goreng udang :)

SumeSakan said...

hmmm cam ni lah klu dah jadi orang bawah...sabar je la noks...masing2 nak jaga reputasi la konon x leh terima salah skit2 langsung...ciss

Unknown said...

As salam mamavogue,

Makan adalah the best therapy! Mesti stress & sedihkan... next time kena record apa yg die ckp... Sabar ye mamavogue! Smile :))

Unknown said...

Marya sayang..
Mmg best dapat makan. Lagi2 ayam berempah Marya tu hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger