Pembaca Blog Setia

Monday, 23 July 2012

AISKRIM LAGI...!

Assalamualaikum..

Salam Ramadhan yang penuh barakah buat semua..


On the way turun dari kaki Gunung Kinabalu, kami singgah berenti solat. Sementara menunggu incik joni solat, haruslah mama hakim menjaga dan memerhati si budak Hakim. Dia kemain lagi ke sana ke mari kuar masuk kedai cenderahati kat situ. Tetiba Hakim berenti bila dia nampak satu peti yang sangat menarik hati..huhu..

Apelagi kalau bukan peti aiskrim! Anak oh anak, cuaca agak sejuk kat situ tapi awak tetap rileks je makan aiskrim kan..!



Tengok je muka budak yang puas ati dapat aiskrim tuh! Tanak share okeh! Jenuh tunggu dia abiskan, kalau dibiar makan sendiri dah tentula muka dan baju pun dia bagi makan aiskrim skali..!




Sampai jumpe lagi..wassalam.

5 komen:

ratu siput said...

kanak2 dan aiskrim mmg takble dipisahkan...haishh tgk time puasa lak ni..ehehe..

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Wahhh....sedapnyer!sama macam Yayan, klu dapat aiskrim mcm dapat emas..ekeke

mamavogue said...

betul tu wahai sahabat maya ku sekelian alam..hihi.

mane ade aiskrim, di situlah ade kanak2..

Hidayah Bach said...

hohohoho..
baca entry bergambar dengan makanan lazat cam gini di bulan puasa adalah sangat menduga iman dan takwa..
hehehe..

eskrim itu nampak sedap luar biasala...haha..

:D

mamavogue said...

Hidayah,
ampunkan mamavogue! haha..
jangan tengok lame2 tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger