Pembaca Blog Setia

Thursday, 19 July 2012

THE BEGINNING..!

Assalamualaikum..

Pembuka bicara setelah lama menyepi. Bila dah lama tak keja, bersusun la atas meja. Tapi bukan itu yang jadi penghalang mama hakim berceloteh tapi sebab nak kejar bos2 yang asik kuar masuk opis. Nak kejorkan tandatangan berharga mereka itulah..huu..


Sebagai permulaan, mama hakim nak share aksi si anak yang sangat gembira sepanjang seminggu kat Kota Kinabalu. Hakim sangat baik, tak meragam dan tak buat perangai langsung. Walaupun penat ikut mama ngan babah dia berjalan, dia tetap gumbira!!
Yang penting, Hakim paling suka laut.. Macam mama hakim gak J sangat suka..








Sampai jumpe lagi..wassalam.

4 komen:

Marya Yusof said...

As salam mamavogue!

Hola! Kita baru nak jenguk awak tgk dah jenguk kite dulu...mcm ade chemistry pulak ek...hehee... Cutenye Hakim suka tgk gambar dia yg sengetkan badan tu... nampak bijak! :))

mamavogue said...

Kan..!
mamavogue pun x perasan, dapat gamba ni dari hp babah..hihi

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Rindunya kat kampung, bila tgk gambar nie.:) Amboiii, Hakim, bukan maen lagi posing yer...:)

mamavogue said...

YM,
banyak lagi gamba nih..
jgn homesick yer dear..huuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger