Pembaca Blog Setia

Monday, 9 July 2012

BOWLING BERSAMA JKKP..

Assalamualaikum..

Ari sabtu lepas mama hakim wakil kompeni (macam hebat je bunyi nyer kan..hihi) untuk satu perlawanan bowling yang dianjurkan oleh Jabatan Keselamatan dan Kesihatan Pekerjaan (betul ke ekk?) Kami berempat satu pasukan. Perlawanan ni di buat kat Sunway Mega Lanes, Sunway Pyramid.

Sampai2 je terus dapat goody bag, ade Tshirt, air mineral, roti coklat Gardenia dan stokingJ


Ni la supporter yang diimport khas..tapi dia tengah leka ke lain plak.


Ngan team member a.k.a opismet. Terserlah kan ketembunan saye!huu..


Hakim pun nak tunjuk bakat gak..

Muka budak keterujaan.. Yang akhir nyer..


Tewas setelah puas menahan mata..


Mama hakim tak menang pun..hihi. Saje meramaikan je. Tapi ade la dapat cabutan bertuah sebijik, dapat lampu meja. Kira ok lah kan tak balik ngan tangan kosong.



Sampai jumpe lagi..wassalam.

1 komen:

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

alolo, ciannye dier...penat yer...kalau dapat maen ngan Yayan, mesti dua budak kecik nieh suka.hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger