Pembaca Blog Setia

Friday, 27 July 2012

KUNDASANG WAR MEMORIAL..!

Assalamualaikum..

Salam Ramadhan yang penuh barakah buat semua..


Sambung cite kat Sabah sikit lah..

Sehari sebelum mama hakim 2 beranak balik ke pangkal jalan USJ dari Sabah, baru lah kami betul2 dapat berjalan ke kaki Gunung Kinabalu. Turun dari situ, Marcell terus bawak kami ke Kundasang. Kami ke tempat orang2 tempatan menjual hasil tanaman diorang. Macam2 sayur segar dan buah-buahan yang ada kat sane. Bunga-bungaan, madu dan makanan kering macam kopok dan kuih tradisi.





Mama hakim juz jamu mata je sebab tang mane nyer nak beli, abis kecut dan busuk je nanti. Tapi dapat gak la menyambar buah potong yang ada, buat makan dalam perjalanan balik ke KK..hihi.




Lepas tu kami ke Kundasang War Memorial ni.





Iye.. sesi merakam gamba banyak2 telah dibuat. Hakim plak over excited gamak nyer! Berlari ke sana ke mari dalam tu. Siap ade adegan nak bukak baju sebab Hakim nampak kolam air, nak mandi kolam pulak dah!!






Kawan incik joni lak yang risau, sebab dalam tu kan kawasan makam dan peringatan Tentera dari Australia dolu2..



Tapi Alhamdulillah.. Balik tu takde ape2 yang pelik berlaku. Malam pun Hakim tido lena macam biasa. Tiada ape yang bole terjadi tanpa izin Nya, kan..


Sampai jumpe lagi..wassalam.

2 komen:

Hilmirda Daud said...

murah tak harga buah kat situ?

mamavogue said...

amy,
mamavogue x tanye pulak.
tapi yang dalam peket2 tu 3 RM5 je :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger