Pembaca Blog Setia

Wednesday, 25 July 2012

SAYA BERPUASA LAH..!

Assalamualaikum..

Ari ni ari penat mama hakim.. Penat sangattt.. Nyampah sangatt.. Tapi tak bole nak elak, dah keja name nyer.. Huhh! Redha mama hakim, redha! Ikhlas mama hakim, ikhlas!!.. Bila nak siap kalau asek merungut je ni?

Aduyai.. berpeluh dalam aircond dah ni.. 4.30 dah bole balik tapi mama hakim masih di sini.. Di opis.. Melayan dokumen2 untuk submission.. Membelai surat2 consultant..


Alololo…meh sini Hakim tolong lapkan peluh mama ye..


Mujur ade chenta ati sorang nih..hihi. Tunggu mama balik amik awak ye J


Sampai jumpe lagi..wassalam.

4 komen:

msredcheesecake said...

habeh, balik kul bape ni? sabar la yea

Marya Yusof said...

As salam mama Hakim,

Asyik lupa je lah nama awak yang.. Ya ampun... hiks

Anak mmg pengubat duka kan... Ahli syurga tu dear sb tu pandang tak jemu... Terasa sayang je walaupun dia babab manja muka kite kan... Pelik mcmana org leh dera2 ahli syurga ni ek! sigh* ;))

mamavogue said...

msred,
kul 5 lebih.. mujur ade babah jadi chef kat umah :)

mamavogue said...

Waalaikumsalam Marya..
korek la entry awak yang lame2 mamavogue ade bgtau kat komen..hihi


bila letih, penat, dapat tengok si chenta ati ni memang lega rase nyer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger