Pembaca Blog Setia

Tuesday, 23 October 2012

MENANTI JAM 5..

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..

 
Sementara menanti jam 5 petang.. Sementara tunggu nak balik dan peluk hero kecik kesayangan. Cuaca agak mendung tapi tak hujan. Tengahari panas, elok kering baju yang di sidai J Lagi dua hari kita akan menyambut Aidiladha kan..! Terasa pantas masa berlalu meninggalkan kita. Ada yang membuat ibadah korban tahun ni? Bape hari amik cuti? Balik kampung tu sesuatu yang pasti..hihi. Mama hakim tiga beranak akan pulang ke Gemencheh nanti tapi tak cuti panjang, sekadar mengikut kalendar je.

 
Hari Khamis ni bole la puasa Arafah. Actually nak mula puasa esok pun bole. Antara kelebihan puasa Arafah ni “ Ia menebus dosa setahun yang telah lalu dan setahun yang akan datang ” – Hadis Riwayat Imam Muslim.

 
Ok, its time to go home J Family will always be the first in my heart <3 <3
Tak sabar dah nak peluk Azizul Hakim nih, nak bagitau yang mama hakim sayang sangat kat dia, anugerah Allah yang tak ternilai..!

 

Sampai jumpa lagi..wassalam.

3 komen:

Wak Gelas™ said...

lusa dh raya..

mamavogue said...

Wak Gelas,
Tak balik kampung ke?
Salam AidilAdha :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

mak wani buat la korban tahun ni hehehe...yg best esok dh start cuti..2day last koje hikhikhik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2012; This is the Story of My Wonderful Life | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger